Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa środków czystości dla jednostek Policji województwa lubuskiego
Numer ogłoszenia: 81438 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie Dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla jednostek Policji województwa lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę środków czystości dla jednostek Policji województwa lubuskiego. 1.1) Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym. 1.2) Wykonawca nie może dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 1.3) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zamiennej (równoważnej) na asortyment, który w przetargu określono za pomocą nazwy handlowej. Zamawiający uzna ofertę, jeżeli Wykonawca poda nową nazwę i załączy dokumentację dowodzącą, że oferowany asortyment posiada cechy techniczno - użytkowe nie gorsze od wskazanego przez Zamawiającego w formularzu ofertowym 1.4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.5) Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. 1.6) Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. 1.7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia (zgłoszenia) zamówienia do Bazy Magazynowej KWP Łagodzin 11 B 66-446 gm. Deszczno lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 1.8) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 180 dniowego terminu przydatności do użycia na dostarczony towar licząc od daty jego dostarczenia do Zamawiającego. 1.9) Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy zał. nr 5 do SIWZ dostępny na stronie http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html 1.10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.12.00 - Detergenty 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 24.96.40.00 - Gliceryna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie DotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/niespełna). Wszystkie dokumenty jakich Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienione są w pkt. XIV SIWZ. 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt. 1) lit. a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt. 1) lit. b), c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. (załącznik nr 1 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy z Wykonawców; 2) Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 14 ppkt. 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: a) oświadczenie Wykonawcy, że posiada wymagane atesty PZH lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie danego wyrobu do obrotu - (Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kopie atestów lub innych dokumentów, których dotyczy Oświadczenie (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 4) Ponadto oferta Wykonawcy musi również zawierać: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ; d) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - załącznik nr 5 do SIWZ (zaleca się wypełnienie Projektu Umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty); e) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p. 5) Szczegółowy opis dokumentów, które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt. XIV SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. 6)Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt. 2 ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zam. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.,- S.ds.Z.P. oraz na na str. intern. http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji ds. Zamówień Publicznych. Termin składania ofert upływa 06.04.2009r. o godz. 11.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza przeprowadzać aukcji elektronicznej w celu wybrania oferty najkorzystniejszej. 5. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Kryteria oceny ofert: - najniższa cena - waga - 100 % 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej. 10. Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. 11. Termin wykonania zamówienia: od dnia zwarcia umowy do dnia 31.12.2009r. 12. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.,- Sekcja ds. Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html 13. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.04.2009r. o godz. 11:15 w Komendzie Wojewódzkiej Policji ul. Kwiatowa 10 Gorzów Wlkp. 14. Informacje dotyczące przetargu: Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego - ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35..
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
więcej: Gliceryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





