eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu okręgowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 81375 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67721 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, faks 034 3644210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu okręgowego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - komputery i drukarki i zadanie B - akcesoria komputerowe, Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określo-nym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3.3. Wspólny słownik zamówień: CPV: 30200000-1 - urządzenia komputerowe 30237000-9 - akcesoria komputerowe 3.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2 część A i B do SIWZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obo-wiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.6. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: 3.6.1. zadanie A: a/ dla zestawów komputerowych stacjonarnych, opisanych w poz. 1.1. ; 1.2. i 1.3. załącznika nr 2 część A do niniejszej SIWZ, na okres 3 lat, b/ dla drukarek laserowych, opisanych w poz. 2. załącznika nr 2 część A do niniej-szej SIWZ, na okres 2 lat, c/ dla zestawów komputerowych typu notebook, opisanych w poz. 1.4 załącznika nr 2 część A do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat. d/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. e/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. f/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 72 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do zestawów kom-puterowych stacjonarnych, drukarek laserowych i zestawów komputerowych typu notebook. g/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. h/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. f terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. i/ Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. W przypadku, gdy usunię-cie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu. j/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu. 3.6.2. zadanie B: a/ dla akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, b/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. c/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. d/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w następujących terminach: - do 7 dni od zgłoszenia, w odniesieniu do akcesoriów komputerowych opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ . e/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. f/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w ust. d terminie nie będzie możliwe ze względu na jej charakter lub złożoność Wykonawca dostarczy nowe, sprawne urzą-dzenie w tym samym terminie. g/ Wady towaru usuwane będą: - w miejscu ich eksploatacji, a w przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksplo-atacji nie będzie możliwe, Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu, w odnie-sieniu do akcesoriów komputerowych, opisanych w poz. 1.1 ÷ 1.21 załącznika nr 2 część B do niniejszej SIWZ. h/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9278.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Akcesoria komputerowe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techniserv Sp. z o.o., ul. Boya - Żeleńskiego 12/14, 42-217 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9278.69
  • Oferta z najniższą ceną: 9278.69 oferta z najwyższą ceną: 11609.06
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.