eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceWYKONANIE TERMOMODERNIZACJI 7 BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Gorlice: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI 7 BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH - ETAP I
Numer ogłoszenia: 81366 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Gorlice, Urząd Miejski, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3551252, fax 018 3551212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI 7 BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Zakres zamówienia obejmuje izolację i odwodnienie ścian fundamentowych, docieplenie elewacji i stropodachów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych oraz prace wykończeniowe, zgodnie z dokumentacją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 170.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta częściowa nr 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy 00/100). Oferta częściowa nr 2 musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie zł: osiemnaście tysięcy 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: dla zamówienia częściowego nr 1 i nr 2: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku o powierzchni docieplenia ścian co najmniej 800 m 2 w tym zadaniu, (w jednym budynku), b) dysponują osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej: - dla zamówienia częściowego nr 1: 500.000,00 PLN, - dla zamówienia częściowego nr 2: 800.000,00 PLN, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 25 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz co najmniej 1 wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku o powierzchni docieplenia ścian co najmniej 800 m2 w tym zadaniu - w jednym budynku). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 28 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 29 do SIWZ. 6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 7. Zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy do oferty dołączyć: 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wysokości co najmniej: - dla zamówienia częściowego nr 1: 500.000,00 PLN, - dla zamówienia częściowego nr 2: 800.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski 38- 300 Gorlice Rynek 2 pok. 114 Opłata za SIWZ część nr 1 - 50 PLN, część nr 2 - 55 PLN W przypadku wysyłki SIWZ kwota zostanie powiększona o koszt wysyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wyszyńskiego 23, ul. Wyszyńskiego 27, ul. Wyszyńskiego 29 w Gorlicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają: a) przedmiary robót - zał. nr 1 - 3 do SIWZ, b) projekty budowlano - wykonawcze - zał. nr 9 - 11 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne - zał. nr 16 - 18 do SIWZ, Roboty budowlane na poszczególnych budynkach należy wykonać w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym zał. nr 22 do SIWZ, tj.: termin realizacji - dla budynku przy ul. Wyszyńskiego 23 - 120 dni od podpisania umowy - dla budynku przy ul. Wyszyńskiego 27 - 160 dni od podpisania umowy - dla budynku przy ul. Wyszyńskiego 29 - 170 dni od podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 170.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji 4 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Niepodległości 2, ul. Niepodległości 4, ul. Kołłątaja 4, ul. Norwida 2 w Gorlicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają: a) przedmiary robót - zał. nr 4 - 8 do SIWZ, b) projekty budowlano - wykonawcze - zał. nr 12 - 15 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne - zał. nr 19 - 21 do SIWZ, Roboty budowlane na poszczególnych budynkach należy wykonać w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym zał. nr 23 do SIWZ, tj.: termin realizacji - dla budynku przy ul. Niepodległości 2 - 160 dni od podpisania umowy - dla budynku przy ul. Niepodległości 4 - 160 dni od podpisania umowy - dla budynku przy ul. Kołłątaja 4 - 170 dni od podpisania umowy - dla budynku przy ul. Norwida 2 - 170 dni od podpisania umowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 170.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.