Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Garwolin: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Zainwestuj w siebie! realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 81356 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Garwoliński , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 68 43 010, faks 25 68 43 010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Zainwestuj w siebie! realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu komputerowego: 1.Drukarka laserowa /monochromatyczna/ - 2 szt. 2.Ploter - 1 szt. 3.Tablica interaktywna - 4 szt. 4.Projektor multimedialny - 4 szt. 5.Laptop wraz z oprogramowaniem - 4 szt. 6.Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 4 sztuki. 7.Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 3 sztuki. 1/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 2/W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach równoważnych jakościową. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 3/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych, posiadający certyfikat jakości oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 4/Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony, zamontowany/uruchomiany przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją określoną w formularzu asortymentowo - cenowym. 5/Wykaz jednostek oświatowych do których będzie zakupiony i dostarczony następujący sprzęt informatyczny: a.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego im. T.Kościuszki w Garwolinie: - Ploter - 1 szt., - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt. b.Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Miętnem: - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., c.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żelechowie: - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt. d.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie. - Drukarka laserowa /monochromatyczna/ - 2 szt., - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.600,00 zł. słownie złotych: dwa tysiące sześćset złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na: - dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 130.000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a.Opis urządzeń technicznych tj Formularz asortymentowo-cenowy /załącznik nr 6 do SIWZ/. b.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. Deklaracja zgodności CE /dotyczy laptopa/, c.Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki /dotyczy laptopa/.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy: 1/ gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2/ w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a/ działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub b/ innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, 3/ w zakresie specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu komputerowego wyłącznie, jeżeli jednocześnie spełnione zostaną poniższe warunki: a/ zmiany o których mowa nie zwiększą ceny za realizację zamówienia, zaproponowanej w ofercie Wykonawcy, b/ zmiany o których mowa nie wpłyną niekorzystnie na parametry techniczne zaoferowanego sprzętu komputerowego, c/ Wykonawca udokumentuje, iż już po podpisaniu umowy z Zamawiającym sprzęt komputerowy lub oprogramowanie komputerowe zaoferowane w ofercie Wykonawcy zostały wycofane z produkcji przez jego producenta lub autora.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, Bud. B, pokój nr 34..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 5 tj. sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zainwestuj w siebie! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Budowa ul. Kolonia Henryków.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego - infrastruktura towarzysząca-etap III
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1327W w miejscowości Józefów i Kobyla Wola - Etap II
- REMONT POMIESZCZEŃ SAL OBSERWACYJNYCH W KOPSN (ii)
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
- "Dostawa serwerów i sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Zakup sprzętu komputerowego i innych urządzeń
- Zakup uzupełniającej infrastruktury sprzętowej niezbędnej do prowadzenia procesu digitalizacji muzealiów i archiwaliów wraz z zakupem licencji oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.