eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinZakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Zainwestuj w siebie! realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Garwolin: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Zainwestuj w siebie! realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 81356 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Garwoliński , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 68 43 010, faks 25 68 43 010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Zainwestuj w siebie! realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu komputerowego: 1.Drukarka laserowa /monochromatyczna/ - 2 szt. 2.Ploter - 1 szt. 3.Tablica interaktywna - 4 szt. 4.Projektor multimedialny - 4 szt. 5.Laptop wraz z oprogramowaniem - 4 szt. 6.Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 4 sztuki. 7.Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 3 sztuki. 1/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy. 2/W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach równoważnych jakościową. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 3/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych, posiadający certyfikat jakości oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 4/Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony, zamontowany/uruchomiany przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją określoną w formularzu asortymentowo - cenowym. 5/Wykaz jednostek oświatowych do których będzie zakupiony i dostarczony następujący sprzęt informatyczny: a.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Centrum Kształcenia Praktycznego im. T.Kościuszki w Garwolinie: - Ploter - 1 szt., - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt. b.Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego i Centrum Kształcenia Ustawicznego w Miętnem: - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., c.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żelechowie: - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt. d.Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie. - Drukarka laserowa /monochromatyczna/ - 2 szt., - Tablica interaktywna - 1 szt., - Projektor multimedialny - 1 szt., - Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 szt., - Licencja Autodesk Design Academy 2014 /lub oferta równoważna/ - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt., - Licencja Adobe Creative Suite 6 Design Standard PL WIN/MAC EDU /lub oferta równoważna/- pakiet oprogramowania - licencja edukacyjna dla szkół - na 11 /jedenaście/ stanowisk - 1 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.600,00 zł. słownie złotych: dwa tysiące sześćset złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na: - dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 130.000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a.Opis urządzeń technicznych tj Formularz asortymentowo-cenowy /załącznik nr 6 do SIWZ/. b.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. Deklaracja zgodności CE /dotyczy laptopa/, c.Dokument potwierdzający spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki /dotyczy laptopa/.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy: 1/ gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2/ w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a/ działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub b/ innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, 3/ w zakresie specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu komputerowego wyłącznie, jeżeli jednocześnie spełnione zostaną poniższe warunki: a/ zmiany o których mowa nie zwiększą ceny za realizację zamówienia, zaproponowanej w ofercie Wykonawcy, b/ zmiany o których mowa nie wpłyną niekorzystnie na parametry techniczne zaoferowanego sprzętu komputerowego, c/ Wykonawca udokumentuje, iż już po podpisaniu umowy z Zamawiającym sprzęt komputerowy lub oprogramowanie komputerowe zaoferowane w ofercie Wykonawcy zostały wycofane z produkcji przez jego producenta lub autora.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, Bud. B, pokój nr 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, pokój nr 5 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zainwestuj w siebie! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.