Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Poznań: dostawę mikroskopów - liczba zadań 5
Numer ogłoszenia: 81309 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę mikroskopów - liczba zadań 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopów: 5 zadań. Zadanie nr 1 - mikroskop badawczy, zadanie 2 - Mikroskop świetlny z wyposażeniem, zadanie 3 - mikroskop odwrócony, zadanie 4 - mikroskop stereoskopowy z zestawem archiwizacji obrazu, zadanie 5 - mikroskop fluorescencyjny. Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2 SYTUACJA PODMIOTOWA WYKONAWCY ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia wymagania w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3 AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM ZAŁĄCZNIK NR 4(sporządza Wykonawca) Dla Zadań nr 1-5 Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE, 5 OPIS min. parametrów wymaganych przez Zamawiającego i parametrów oferowanych przez Wykonawcę ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 5 wpisuje parametry sprzętu , który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta 6. ZALĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) ZESTAWIENIE PARAMETRÓW OCENIANYCH (załączono do SIWZ) Zestawienie parametrów technicznych podlegających punktacji a wchodzących w skład kryterium oceny oferty. 7. KALKULACJA CENOWA ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) Zawiera ceny netto i brutto oferowanych urządzeń 8 WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) Wykonawca musi udzielić min. 24 miesiące gwarancji na dostarczone urządzenia dla Zadań 1-5, oraz spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 8 9 WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU Urządzeń ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu 10 ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 10 ( załączono do SIWZ) określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:30, miejsce: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza, w godz. od 7:30 do 14:30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mikroskop badawczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskop świetlny z wyposażeniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikroskop odwrócony.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mikroskop stereoskopowy z zestawem archiwizacji obrazu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mikroskop fluorescencyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. parametry techniczne - 50
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wymiana ogrodzenia na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu
- Wymiana naświetli piwnicznych, instalacji odwodnienia oraz wykonanie nowej opaski wokół budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Okoneckiej w Poznaniu
- Dostawa artykułów spożywczych - sypkich, przetworów i przypraw
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK 25 na odc. Zbiersk - Stawiszyn.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- Dostawa analizatora/rejestratora geometrii powierzchni z uwzględnieniem mikrostruktury powierzchni dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Dostawa leków oraz odczynników.
- dostawa zestawu dyfraktometru proszkowego dla Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.