eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoBudowa układu komunikacyjnego wyprowadzającego ruch turystyczny z kompleksu Lubiatowskiego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w ramach projektuRozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo - zadanie nr 2 i 3 przedmiotowej inwestycji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 81192 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Choczewo: Budowa układu komunikacyjnego wyprowadzającego ruch turystyczny z kompleksu Lubiatowskiego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w ramach projektu: Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo - zadanie nr 2 i 3 przedmiotowej inwestycji.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62725-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Choczewo, krajowy numer identyfikacyjny 19003679500000, ul. ul. Świerkowa  8, 84210   Choczewo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 722 629, faks 585 722 606, e-mail m.wojcik@gdansk.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk.lasy.go.pl/nadl_choczewo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Choczewo

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa układu komunikacyjnego wyprowadzającego ruch turystyczny z kompleksu Lubiatowskiego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w ramach projektu: Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo - zadanie nr 2 i 3 przedmiotowej inwestycji.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja inwestycji pn.: "Rozwiązanie problemów komunikacyjnych pasa nadmorskiego w gminie Choczewo" - w podziale na 2 części: 1)Część 1 - zadanie nr 2 przedmiotowej inwestycji pn: Przebudowa ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie (składających się z odcinków gminnych i leśnych) o dł. 1,2 km wraz z urządzeniem ciągu pieszo-rowerowego oraz wymianą istniejącego przepustu; 2)Część 2 - zadanie nr 3 przedmiotowej inwestycji pn: Przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej przy ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1)Dokumentacja projektowa, 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3)Przedmiar robót (dokument pomocniczy). 3.Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w ust. 2 mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równo ważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 4.W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust.2 opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust.2. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 7.Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu oraz oznakowanie robót zgodnie z tym projektem (przy ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie należy utrzymać ciągłość ruchu w obu kierunkach przez okres prowadzenia robót). 8.Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 9.Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 10.Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11.Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie tel. z Sekretarzem - Adamem Semmerlingiem tel.: 58 - 57 -22-621. 12.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 13.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)dotyczy zadania 2: -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora koparki lub koparko - ładowarki, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora walca, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora równiarki, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe kierowcy samochodu ciężarowego tj. co najmniej prawo jazdy kat. C wraz z uprawnieniami do przewozu rzeczy, b)dotyczy zadania 3: -dwóch pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowiskach elektro-monterów, -jeden pracownik zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy posiadający uprawnienia zawodowe operatora koparki lub koparko - ładowarki, 14.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 12 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a)Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 13 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b)Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c)Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 12 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45233140-2, 45232310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie (składających się z odcinków gminnych i leśnych) o dł. 1,2 km wraz z urządzeniem ciągu pieszo-rowerowego oraz wymianą istniejącego przepustu.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1298498.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SOMBUD Mirosław Socha,  ,  ul. Ceramiczna 1a,  83-314,  Somonino,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1526360.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1526360.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1723270.74
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej przy ul. Bursztynowej i Gajowej w Kopalinie
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie oferty wpłynęły oferty od 3 Wykonawców. Oferty Wykonawcy: Instalex Remigiusz Jankowski ul. Powiśle 1 86-200 Chełmno i PMP Sp. z o.o. ul. Budowlanych 2 84-200 Wejherowo zostały odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ Wykonawcy nie wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy Pzp). Oferta Wykonawcy OL-TRANS Sp. z o.o. Mrzezino ul. Lipowa 6 84-123 Połchowo przekroczyła kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie zwiększył kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.