eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielcekursy i szkolenia dla uczestników projektu Kompetentni absolwenci kieleckiego gastronomika w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Kielce: kursy i szkolenia dla uczestników projektu Kompetentni absolwenci kieleckiego gastronomika w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 8111 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego , ul. Zagórska 14, 25-355 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3447769, faks 041 3682456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kursy i szkolenia dla uczestników projektu Kompetentni absolwenci kieleckiego gastronomika w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu języka angielskiego zawodowego dla 90 uczniów i języka niemieckiego zawodowego dla 45 uczniów (1 grupa x 15 osób) 1. Celem kursu jest nauka języka zawodowego. 2. Program kursu powinien obejmować 40h. a. słownictwo zawodowe z zakresu obsługi konsumenta b. słownictwo zawodowe personelu produkcyjnego c. ćwiczenia z zastosowaniem słownictwa zawodowego 1godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji kursu: - język niemiecki jedna grupa w semestrze / dwie godziny tygodniowo - język angielski dwie grupy w semestrze / dwie godziny tygodniowo 4. Miejsce realizacji kursu: siedziba Zamawiającego 5. Zajęcia odbywać się będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych 6. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte wiadomości teoretyczne, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu. Zadanie 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu informatycznego dla 36 uczniów (1 grupa x 12 osób) 1. Celem kursu jest doskonalenie umiejętności korzystania z technologii informatycznej oraz zapoznanie się z profesjonalnymi programami stosowanymi w gastronomii. 2. Program kursu powinien obejmować 30h. a. obsługa programu restauracyjnego ProRess b. obsługa programu hotelowego ProHott c. obsługa programu gastronomicznego proGass c. ćwiczenia z zastosowaniem w/w programów 1godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji kursu: jedna grupa w semestrze / dwie godziny tygodniowo 4. Miejsce realizacji kursu: siedziba Zamawiającego 5. Zajęcia odbywać się będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych 6. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte umiejętności, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu. Zadanie 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu wyrównawczego z matematyki dla 90 uczniów (1 grupa x 15 osób) 1. Celem kursu jest nauka języka zawodowego. 2. Program kursu powinien obejmować 40h. a. Działania na zbiorach liczb rzeczywistych b. Rozwiązywanie równań i nierówności c. Rozwiązywanie układów równań d. Rozwiązywanie zadań z użyciem tablicy interaktywnej 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3.Termin realizacji kursu: dwie grupy w semestrze / dwie godziny tygodniowo 4. Miejsce realizacji kursu: siedziba Zamawiającego 5. Zajęcia odbywać się będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych 6. Wykonawca przeprowadzi testy diagnozujące w celu oceny wiedzy uczniów rozpoczynających kurs i po jego zakończeniu. Zadanie 4. Organizacja i przeprowadzenie Kursu barmańskiego I stopnia dla 120 uczniów (1 grupa x 15 osób) 1. Celem kursu jest zdobycie podstawowych wiadomości i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku barman. 2. Program szkolenia powinien obejmować 30h w tym zajęć praktycznych 25h a. terminologia i funkcjonowanie sprzętu barowego b. wyposażenie i organizacja coctail-baru c. rodzaje naczyń szklanych d. towaroznawstwo i typologia napojów alkoholowych i bezalkoholowych e. podział i charakterystyka napojów mieszanych f. miksologia (struktura napoju mieszanego, rodzaje składników napojów mieszanych: główne i dodatkowe, szprycujące, określanie mocy w napojach, miary barowe) g. techniki nalewania i podawania drinków h. zasady przygotowania napojów typu herbata, kawa i. zasady łączenia napojów alkoholowych z innymi napojami i potrawami 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji kursu: I kwartał 2012r. (4 grupy) I kwartał 2013r. (4 grupy) 4. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 800 a 1900 wg planu nauczania obejmującego 30 godzin dydaktycznych tygodniowo. 5. Miejsce realizacji kursu: siedziba Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewnia bazę materiałową do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe dla uczestników w formie drukowanej lub elektronicznej. 7. Każdy uczestnik kursu otrzyma na własność shacker, którego koszt wliczony jest w cenę kursu. 8. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte wiadomości teoretyczne i umiejętności praktyczne, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: - certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności barmańskich I stopnia, - zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ). Zadanie 5. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Staż w zakładzie gastronomicznym dla 36 uczniów (1grupa x 3 uczniów). W każdym semestrze szkolnym staż musi odbyć 4 trzyosobowe grupy uczniów w wymiarze 30 godzin zajęć każda grupa. Staż może odbywać się 1 raz w miesiącu w wymiarze 6 godzin szkolenia. Staż musi odbywać się w zapleczu produkcyjnym zakładu gastronomicznego takiego jak restauracja. 1. Celem stażu jest poznanie przez uczniów układu funkcjonalnego zakładu gastronomicznego, funkcjonowania systemu zapewnienia jakości HACCP oraz zdobycie dodatkowych umiejętności z zakresu sporządzania potraw. Szkolenie ma na celu nawiązanie ściślejszej współpracy pomiędzy szkołą a pracodawcami. 2. Program szkolenia powinien obejmować 30h zajęć a. Zapoznanie się z układem funkcjonalnym zaplecza produkcyjnego zakładu gastronomicznego b. Zapoznanie się z przepisami bhp obowiązującymi w zapleczu produkcyjnym zakładu gastronomicznego c. Zapoznanie się z kwalifikacjami i obowiązkami personelu produkcyjnego d. Zapoznanie się z praktycznym funkcjonowaniem systemu HACCP e. Sporządzanie potraw o większym stopniu trudności z różnorodnych grup surowców i różnymi technikami f. Poznanie obsługi pieca konwekcyjno - parowego i innych urządzeń stosowanych w procesie produkcyjnym 1 godzina stażu = 60 minut 3. Termin realizacji szkolenia: 4 grupy od lutego 2012r. do czerwca 2012r. 4 grupy od września 2012 do stycznia 2013r. 4 grupy od lutego 2013r. do czerwca 2012r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: na terenie miasta Kielce 6. Szkolący ma obowiązek prowadzenia dziennika stażu. 7. Staż zakończy się egzaminem wewnętrznym, po zaliczeniu którego uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie stażu. Zadanie 6. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Barista dla 72 uczniów(1 grupa x 12 uczniów) 1. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności związanych z profesjonalnym parzeniem kawy. 2. Program szkolenia powinien obejmować 10 h w tym zajęć praktycznych 8 h. a. Coffee culture - historia kawy - gatunki ziaren - zbiór i obróbka ziaren - palenie kawy b. Espresso - definicja - parametry - czynniki wpływające na smak c. Podstawowe techniki baristy - zasada 4 M - espresso - proces - czynności związane z przygotowaniem espresso d. Cappucino - podstawowe parametry - dobór mleka - dobór dzbanków - proces spieniania - teksturowanie mleka 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji szkolenia: marzec i kwiecień 2012r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Zamawiającego 6. Szkolenie zakończy się sprawdzianem teoretycznym oraz praktycznym, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zadanie 7. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia carving dla 72 uczniów (1 grupa x 12 osób) 1. Celem szkolenia jest poznanie tajników rzeźbienia w warzywach i owocach oraz możliwości zastosowania carvingu w gastronomii. 2. Program szkolenia powinien obejmować 10 h a. Historia i pochodzenie carvingu b. Narzędzia do carvingu c. Podstawowe techniki rzeźbienia d. Zasady stosowane przy wykrawaniu warzyw i owoców e. Wykrawanie dekoracji z warzyw i owoców 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji szkolenia: sierpień i wrzesień 2012r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji kursu: siedziba Zamawiającego 6. Wykonawca zapewnia bazę materiałową do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe dla uczestników w formie drukowanej lub elektronicznej. 7. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność zestaw noży carvingowych (3 szt.), którego koszt wliczony jest w cenę szkolenia. 8. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym nabyte wiadomości teoretyczne i praktyczne, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. Zadanie 8. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy dla 60 uczniów (1 grupa x 30 uczniów) 1. Celem kursu jest zdobycie podstawowych wiadomości i umiejętności niezbędnych przy ubieganiu się o prawo jazdy kategorii B. 2. Podstawowy zakres programu szkolenia na Prawo jazdy kat. B musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834) (1 godzina zajęć teoretycznych = 45 min) (1 godzina zajęć praktycznych = 60 min) 3. Termin realizacji szkolenia: - 1 grupa x 30 uczniów w okresie od kwietnia do września 2012r. - 1 grupa x 30 uczniów w okresie od stycznia do czerwca 2013r. 4.Zajęcia na kursie odbywać się mogą w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkole. Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych. Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć. Zajęcia praktyczne i teoretyczne winny się odbyć na terenie miasta Kielce. 5. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: a) zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ), b) zaświadczenie o ukończeniu kursu wymagane do WORD zgodnez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. Zadanie 9. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia cukierniczego dla 36 uczniów (1 grupa x 12 uczniów) 1. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności związanych z dekorowaniem wyrobów cukierniczych. 2. Program szkolenia powinien obejmować 20 h w tym zajęć praktycznych 15 h. a.Przegląd produktów i półproduktów spożywczych stosowanych w cukiernictwie ze wskazaniem produktów i półproduktów spożywczych używanych do dekorowania wyrobów b. Bhp w cukierni, higiena produkcji. c. Innowacyjne metody zdobienia wyrobów cukierniczych d. Nowości przemysłu cukierniczego w zakresie zdobienia wyrobów e. Zasady zdobienia wyrobów cukierniczych f. Przygotowanie surowców służących do sporządzania elementów dekoracyjnych g. Sporządzanie elementów dekoracyjnych z karmelu, czekolady i innych 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji szkolenia: październik i listopad 2012r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewnia bazę materiałową do przeprowadzenia szkolenia, materiały szkoleniowe dla uczestników w formie drukowanej lub elektronicznej. 7. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność dekorator cukierniczy, którego koszt wliczony jest w cenę szkolenia. 8. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zadanie 10. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kuchnia fusion dla 48 uczniów (1grupa x 12 uczniów) 1. Celem szkolenia jest poznanie zasad, którymi kieruje się kuchnia fusion oraz zdobycie umiejętności sporządzania potraw, w których łączone są produkty z różnych stron świata. 2. Program szkolenia powinien obejmować 20 h w tym zajęć praktycznych 18 h a. Wprowadzenie do kuchni w stylu fusion b. Nowoczesne trendy w gastronomii europejskiej i dalekowschodniej c. Zasady łączenia składników w kuchni fusion d. Zastosowanie przypraw e. Przygotowanie i podawanie potraw fusion 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji szkolenia: styczeń i marzec 2013r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Zamawiającego 6. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zadanie 11. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Kuchnia śródziemnomorska dla 24 uczniów (1 grupa x 12 uczniów) 1. Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy o kuchni śródziemnomorskiej oraz nabycie umiejętności związanych ze sporządzaniem typowych potraw tej kuchni. 2. Program szkolenia powinien obejmować 20 h w tym zajęć praktycznych 18 h. a. Charakterystyka kuchni śródziemnomorskiej b. Surowce stosowane w kuchni śródziemnomorskiej c. Charakterystyczne przyprawy kuchni śródziemnomorskiej d. Podstawowe techniki sporządzania potraw e. Sporządzanie potraw kuchni śródziemnomorskiej - potrawy kuchni włoskiej - potrawy kuchni francuskiej - potrawy kuchni hiszpańskiej - potrawy kuchni greckiej 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 3. Termin realizacji szkolenia: listopad i grudzień 2012r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Zamawiającego. 6. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym, po zaliczeniu którego Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. Zadanie 12. Organizacja i przeprowadzenie kursu przygotowawczego do egzaminu zawodowego dla 150 uczniów (1 grupa x 15 uczniów) 1. Celem kursu jest przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego. 2. Program kursu powinien obejmować 20 h. a. rozwiązywanie zadań testowych b. przygotowanie projektu realizacji prac związanych z rozwiązaniem zadania o treści wynikającej ze standardu wymagań egzaminacyjnych dla zawodu 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 1. Termin realizacji szkolenia: 5 grup maj i czerwiec 2012r. 5 grup maj i czerwiec 2013r. 4. Zajęcia odbywać się będą w dni wolne od zajęć szkolnych. 5. Miejsce realizacji szkolenia: siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ;aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp (oznacza to, że osoby fizyczne składają wyłącznie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru z załącznika nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga (dla obu części zamówienia) - wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności lub wykonywania czynności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (odpowiednie referencje) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 5do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsps.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsps.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat ZSPS ul. Zagórska 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kompetentni absolwenci kieleckiego gastronomika w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.