Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Warszawa: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości ZZM MSWiA położonych na terenie Warszawy, Otwocka i Emowa
Numer ogłoszenia: 81092 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 6/8, 00-724 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4331926, 4331927, fax 022 8516795.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości ZZM MSWiA położonych na terenie Warszawy, Otwocka i Emowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych z nieruchomości administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, położonych na terenie Warszawy, Otwocka i Emowa. Zakres usługi obejmuje: 1)bezkaucyjne wyposażenie altan śmietnikowych w odpowiednią ilość pojemników, to jest: 44 sztuk o pojemności 1100 litrów, 6 sztuk o pojemności 700 litrów, 2)sposób opróżniania pojemników: ręczne bądź mechaniczne, 3)utrzymanie w należytym porządku i czystości pojemników oraz altan śmietnikowych, 4)dezynfekcja oraz mycie pojemników i altan śmietnikowych nie rzadziej niż 2 (dwa) razy w trakcie trwania umowy, 5)w przypadku konieczności przestawianie pojemników w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6)przystąpienie do dodatkowego opróżniania pojemników, na zlecenie Zamawiającego, nie później niż 24 godziny od chwili zgłoszenia, 7)podstawianie w miarę bieżących potrzeb kontenerów do wywozu odpadów poremontowych i wysokogabarytowych (powyżej 0,3 m3), nie później niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, 8)ustawienie pojemników do segregacji odpadów: 5 kompletów: a - papier; b - szkło; c - plastik, 9)ustawienie jednego pojemnika na odpady surowcowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - 4 tys. pln /słownie: cztery tysiące 00/100 pln/..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej pięć usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. pln (dwieście tysięcy pln) netto każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej - dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 1, Zamawiający żąda przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 6) aktualnej decyzji organów samorządowych dopuszczających do świadczenia usługi na danym terenie; 7) aktualnej umowy ze składowiskiem odpadów. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 2, Zamawiający żąda przedstawienia: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z formularzem załącznika nr 3 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane. 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ ust. 3, Zamawiający żąda przedstawienia: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 pzp - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Chełmska 8A, pok 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 08:45, miejsce: Kancelaria Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 8A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wywozu i zagospodarowania segregowanych odpadów komunalnych powstałych w Zakładzie Karnym w Wołowie.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Czarnia w 2025 r."
- ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH GMINY MIASTO OŁAWA
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Odbiór odpadów ulegających biodegradacji oraz opakowań ze szkła z terenu ZM "Obra" (gm. Przemęt- część 1, gm. Siedlec- część 2)
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.