eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocmyrzów › WYKONANIE DACHU NA BUDYNKU REMIZY OSP W RAWAŁOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Kocmyrzów: WYKONANIE DACHU NA BUDYNKU REMIZY OSP W RAWAŁOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Numer ogłoszenia: 81066 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, fax 012 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE DACHU NA BUDYNKU REMIZY OSP W RAWAŁOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dachu na budynku OSP w Rawałowicach wraz z pracami towarzyszącymi obejmującymi roboty: murarskie, żelbetowe, zbrojarskie, izolacyjne, obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej grubości 0,5 mm, montaż rynien i rur spustowych z PCV, uprzątnięcie terenu. Więźba dachowa wykonana będzie z drewna sosnowego lub jodłowego, zaimpregnowana przykryta blachodachówką powlekaną grubośći 0,55 mm - kolor ciemnobrązowy. Wykonawca zobowiązany jest do ogrodzenia i oznakowania miejsca prowadzenia robót, wykonania zadaszeń zabezpieczających, rusztowań do wykonania kominów i więźby dachowej, montażu wyciągu przyściennego, organizacji zaplecza socjalno - budowlanego. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja przetargowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w przypadku wiedzy i doświadczenia : o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 2 zamówień, każde o zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o powierzchni dachu min. 300 m². Łączna wartość wykonanych zamówień ma być nie mniejsza niż cena brutto składanej oferty. - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem robót uprawnionym do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach niżej wymienionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada do oferty: 1) oświadczenie, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk oświadczenia podajemy w załączniku do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót /min. 2 zamówienia/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), każde zamówienie o zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o powierzchni dachu min. 300 m². Łączna wartość wykonanych zamówień ma być nie mniejsza niż cena brutto składanej oferty. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że przedstawiane roboty zostały wykonane należycie, druk wykazu podajemy w załączniku do SIWZ, 4) kserokopię uprawnień kierownika robót do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. Ponadto zgodnie z wytycznymi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca przedkłada do swojej oferty przygotowanej na formularzu Zamawiającego: zaparafowany przez Wykonawcę formularz projektu umowy, który podajemy w załączniku do SIWZ oraz kosztorys ofertowy, który należy opracować zgodnie z wytycznymi X grupy tematycznej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36, II p /Zamówienia publiczne/..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36, II p /Zamówienia publiczne/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.