Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Lipowiec Kościelny: Remont Szkoły Podstawowej w Kęczewie
Numer ogłoszenia: 81059 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 023 6555028 lub 29, fax 023 6555028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://new.bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Szkoły Podstawowej w Kęczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: A/ robót blacharskich - wymiana obróbek blacharskich, - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo cementowych wraz z utylizacją, - wymiana rynien i rur spustowych na z tworzyw sztucznych, - montaż wyłazów dachowych , ław i stopni kominiarskich , - pokrycie dachu blachą trapezową T25 gr. 0,75 mm powlekaną w kolorze - 483,27 m2. B/ robót tynkarskich - tynki zewnętrzne na kominach C/ instalacji odgromowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 (jedną) robotę budowlaną której przedmiotem jest wykonanie remontu budynku użyteczności publicznej , odpowiadającą (porównywalną) swoim zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość obecnego zamówienia (w porównaniu z wartością brutto złożonej oferty) i potwierdził dokumentami, że robota ta została wykonana z należytą starannością. b) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: o kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70 tys. zł.. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655), Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, muszą wraz z ofertą, załączyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) ( w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę). 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) ( w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę). W celu potwierdzenia, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem jest wykonanie remontu w budynku użyteczności publicznej odpowiadającego (porównywalnego) swoim zakresem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość obecnego zamówienia ( w porównaniu z wartością brutto złożonej oferty), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6) dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 3, zostały wykonane należycie; 7) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; w celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8) informacja z banku że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70 tys. zł.; pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 9) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4; 10) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej SIWZ; 11) dowód wniesienia/wpłacenia wadium 12) kosztorys ofertowy Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani są złożyć dokumenty z uwzględnieniem przepisów, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-05-2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 , 06-545 Lipowiec Kościelny, pok. nr 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 2 (sekretariat) w budynku administracyjnym Urzędu Gminy w Lipowcu Kościelnym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa gminnej SUW Nowawieś, przebudowa sieci wodociągowej we wsi Białkowo i Lisewo oraz budowa nowej sieci wodociągowej (...)
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





