Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Piła: dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0 m, 2 szt. o dł. ok.5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0 m bez ścian bocznych)
Numer ogłoszenia: 80971 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły - 26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0 m, 2 szt. o dł. ok.5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0 m bez ścian bocznych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wiat przystankowych dla miasta Piły-26 sztuk (20 szt. o dł. ok. 4,0m, 2 szt. o dł. ok. 5,40 m oraz 2 szt. o dł. ok. 4,0m bez ścian bocznych) w tym: - zaprojektowanie i wykonanie wiat zgodnie z wymaganiami specyfikacji, - dostarczenie harmonogramu realizacji zamówienia, - dostawę wiat (w tym transport loco budowa w Pile) - demontaż wiat istniejących i odwiezienie do zajezdni MZK (17 typ kaliska, 4 typ warszawska oraz 5 słupków) - montaż wiat w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie robót zgodnie z Prawem budowlanym, - uporządkowanie terenu po robotach budowlanych, - odtworzenie nawierzchni chodników po montażu wiat (płyty chodnikowe, asfalt, kostka betonowa) - protokolarne przekazanie wykonanych obiektów Zamawiającemu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed datą złożenia ofert wykonali z należytą starannością co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - wg załącznika nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykonano z należytą starannością. d) Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i SIWZ - załącznik nr 4 . e) Wypełnione Zbiorcze zestawienie dostaw i robót- załącznik nr 5. f) Szczegółowy opis proponowanych w ofercie wiat przystankowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.pila.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Urzędu Miasta Piły 64-920 Piła, pl. St. Staszica 10 , pok. 136.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Budowa pomostów pływających nad jeziorem Płocie w ramach realizacji zadania: "Przebudowa OTW Płotki"
- USŁUGA SERWISOWA TOMOGRAF KOMPUTEROWY
- Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 9/11 i 9/12
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Usuwanie przez Gminę Żukowice skutków powodzi w m. Dobrzejowice poprzez odbudowę sieci wodociągowej i przyłączy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Wilkowie-Osiedlu
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej, realizowana w ramach projektu "Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów"
- Przebudowa placu manewrowego i składowego na terenie siedziby ECO Sopot Sp. z o.o. przy Alei Niepodległości 723A w Sopocie
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.