eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Grabostów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Gorzkowice: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Grabostów.
Numer ogłoszenia: 80926 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, fax 044 6818006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Grabostów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Grabostów na odcinku 700mb. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, regeneracja nawierzchni bitumicznych asfaltem i kruszywem, , skropienie asfaltem nawierzchni drogowej, wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4cm, profilowanie poboczy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 1,2,3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 1.500 zł. (słownie : jeden tysiąc pięćset złotych.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek będzie spełniony jeśli prowadzona działalność będzie zgodna z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie wykonał co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Osoby, które będą kierowały pracami mają odpowiednie uprawnienia dla wszystkich występujących branż oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierskiej Wykonawca zobowiązany jest dysponować specjalistycznym sprzętem technicznym, niezbędnym do prawidłowego wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. min. ładowarka jednonaczyniowa kołowa 1,25 m3, walec statyczny samojezdny, walec samojezdny ogumiony, piaskarka samochodowa, ciągnik kołowy 37 kW (50KM) samochód dostawczy, samochód samowyładowczy 5 T, skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 5000 dm3, skrapiarka do bitumu z ręczną pompą 250-500 dm3, rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4.0m. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi informację z banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową do wysokości minimum 200 000 zł oraz przedstawi zaświadczenia potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i w podatkach. Informacja o obrotach i wpływach z której nie wynika wprost wielkość posiadanych środków, nie potwierdza spełnienia tego warunku. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Warunek zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca załączy stosowne oświadczenie w oryginale. e) udzielą minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane urządzenia nie krótszej niż oferowana przez producenta. 2) Z ubiegania się o udzielnie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wykonawców którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania w lub posługiwali się w celu sporządzenie oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.. 26, ust.3. 3) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót drogowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.- załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Wykaz podwykonawców- załącznik nr 9- należy wypełnić tylko w przypadku powierzenia prac podwykonawcom 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wyma¬gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na minimum 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców odrębnie składa dokumenty, o których mowa w punktach 1,3 i 4 niniejszego działu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte)oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzkowice ul. Szkolna 3 97-350 Gorzkowice pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzkowice ul. Szkolna 3 97-350 Gorzkowice pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.