eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › system komputerowy do produkcji i obsługi programu radiowego Radia Olsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-10

POZYCJA 8085

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: system komputerowy do produkcji i obsługi programu radiowego Radia Olsztyn Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" S.A., do kontaktów: Zbigniew Bugała, ul. Radiowa 24, 10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5264434 w. 130, fax 089 5267586, e-mail: zbugala@ro.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ro.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Radiofonia publiczna; Działalność radiowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system komputerowy do produkcji i obsługi programu radiowego Radia Olsztyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Radio Olsztyn, 10-206 Olsztyn ul. Radiowa 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu komputerowego do produkcji i obsługi programu radiowego umożliwiającego, gromadzenie, przechowywanie, obróbkę i udostępnianie danych w postaci zapisów tekstowych i dźwiękowych, w sposób gwarantujący ich bezpieczne, efektywne i nieograniczone czasowo przechowywanie, bez pogorszenia jakości i dostępności danych. System powinien gwarantować pracę ciągłą, a w sytuacjach awaryjnych, ograniczone funkcjonalnie działanie. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również: a. dostawa oprogramowania w wersji spolonizowanej, b. dostawa niezbędnego sprzętu (serwerów - w tym domenowych, elementów pomocniczych i stanowisk roboczych). c. instalacja, uruchomienie i wdrożenie systemu, d. szkolenie obsługi technicznej i użytkowników systemu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia: 205 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 180

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000 (dwadzieścia tysięcy) złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności polegającej, między innymi, na dostawie, instalowaniu i wdrażaniu systemów komputerowych (urządzenia komputerowe i oprogramowanie), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zarejestrował działalność gospodarczą, między innymi, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, 2) wykonał (przekazał do eksploatacji) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym co najmniej jedno związane z obróbką dźwięku, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każde, 3) uzyskał dodatni wynik finansowy netto w 2005 i 2006 roku, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 4) posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł (kwota musi być jednoznacznie potwierdzona przez bank), 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów wymienionych w artykule 24 Prawo zamówień publicznych. Wartościowanie spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o kryteria wymienione w pkt: 2), według następującej procedury: - Wykonawca otrzymuje po 1 pkt za każde zamówienie niezwiązane z obróbką dźwięku, - Wykonawca otrzymuje po 2 pkt za każde zamówienie związane z obróbką dźwięku, Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, do dialogu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy uzyskali najwyższą łączną ilość punktów. W przypadku gdy Wykonawcy otrzymają taką samą ilość punktów, o kolejności zadecyduje większa łączna wartość brutto zamówień podlegających ocenie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego oświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt 9 Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykazu wykonanych (przekazanych do eksploatacji) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 7) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2005 i 2006r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu wyklucza posiadanie takich dokumentów za 2006r., należy złożyć informację o wysokości obrotów, zysku, zobowiązań i należności za 2006 r., według aktualnej wiedzy Wykonawcy. 9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, a zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 składa: d) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w pkt a, c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy. a dokument, o którym mowa w pkt b, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c oraz d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Okres ważności oświadczenia jest identyczny jak dla dokumentów przez nie zastępowanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Termin płatności w miesiącach (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań dostępny na stronie internetowej www.ro.com.pl (bip). Wzór wniosku o dokupuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym dostępny na stronie internetowej www.ro.com.pl (bip). 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.