eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO - UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH I UMYWALEK ORAZ WYNAJEM KONTENERA DO MYCIA SPRZĘTU KUCHENNEGO. NUMER REFERENCYJNY - P/16/IW/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Toruń: WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO - UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH I UMYWALEK ORAZ WYNAJEM KONTENERA DO MYCIA SPRZĘTU KUCHENNEGO. NUMER REFERENCYJNY - P/16/IW/16
Numer ogłoszenia: 80822 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM I BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTENERÓW PRYSZNICOWO - UMYWALKOWYCH, KABIN SANITARNYCH I UMYWALEK ORAZ WYNAJEM KONTENERA DO MYCIA SPRZĘTU KUCHENNEGO. NUMER REFERENCYJNY - P/16/IW/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania oraz dostawą wody oraz odprowadzeniem nieczystości, wynajem kabin sanitarnych, umywalek polowych oraz kontenera kuchennego, w celu zabezpieczenia ćwiczeń poligonowych na OSC Toruń w terminie od 02 do 14. 05.2016r. 2. Pod pojęciem kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania (min. 60 kW) Zamawiający rozumie urządzenia z instalacją grzewczą inną niż elektryczna, posiadające co najmniej 5 stanowisk (liczonych jako komplet: co najmniej 5 niezależnych kabin kąpielowych wyposażonych w prysznic i co najmniej 5 umywalek). 3. Łączna ilość kabin prysznicowych do rozstawienia w kompleksie poligonowym OSC Toruń,: 3.1. kontenery zawierające co najmniej 10 stanowisk (tj. 10 kabin prysznicowych i 10 umywalek) - w terminie 02-14.05.2016 r. 3.2. kontenery zawierające co najmniej 35 stanowisk (tj. 35 kabin prysznicowych i 35 umywalek) - w terminie 04-14.05.2016 r. 4. Kontenery muszą być wyposażone w zbiorniki na wodę z pompą do wody oraz zbiorniki na ścieki z pompą do ścieków. 5. Wyposażenie kontenerów prysznicowo-umywalkowych z własnym źródłem zasilania: 5.1. kabiny prysznicowe (co najmniej 5 w kontenerze), 5.2. umywalki (co najmniej 5 w kontenerze), 5.3. lustra w każdej kabinie, 5.4. dozowniki na mydło, 5.5. podłoga przeciwpoślizgowa, 5.6. instalacja elektryczna wyposażona w przeciwporażeniowe wyłączniki różnicowo-prądowe, 5.7. hermetyczne oświetlenie wewnętrzne, 5.8. agregaty (min. 60 kW) na paliwo (+ paliwo - zapewnia Wykonawca). 6. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 6.1. transport, ustawienie kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, tak aby w terminie określonym w pkt 1 kontenery były gotowe do użycia, 6.2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 6.3. bieżąca obsługa kontenerów polegająca na: 6.3.1. całkowitym opróżnianiu zbiorników z nieczystości płynnych, 6.3.2. uzupełnianiu na bieżąco zbiorników czystą wodą, 6.3.3. sprzątaniu kabin kąpielowych wewnątrz i na zewnątrz w promieniu 1,5 m od płaszczyzn zewnętrznych przy każdym serwisie, 6.3.4. myciu i dezynfekcji kabin wewnątrz i na zewnątrz środkami posiadającymi atest dopuszczający do stosowania na terytorium RP, 6.3.5. usuwaniu i utylizacji wszelkich zanieczyszczeń wynikających z przeprowadzonych serwisów, 6.3.6. wywozie nieczystości płynnych (ścieków) gwarantującym prawidłowe użytkowanie kontenerów oraz nieprzepełnianie się zbiorników nieczystości. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami, 6.3.7. prowadzeniu rejestru potwierdzeń wykonania obsług kontenerów i wywozu nieczystości, 6.3.8. całodobowym serwisie wykonywanym przez pracowników Wykonawcy w każdym miejscu, 6.4. bezpieczne, zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie paliwa niezbędnego do pracy urządzeń, 6.5. ewentualne naprawy kontenerów uszkodzonych podczas eksploatacji, 6.6. uporządkowanie terenu wokół kontenerów w związku z wykonywaniem usługi (po demontażu). 7. Pod pojęciem kabin sanitarnych oraz umywalek Zamawiający rozumie: 7.1. kabiny sanitarne typu standard - przenośne kabiny sanitarne wyposażone w: zbiornik o pojemności 250 l, sedes, pisuar, dozownik na płyn dezynfekujący, podłogę antypoślizgową, zamek wewnętrzny ze wskaźnikiem wolny-zajęty, wieszak na ubranie, uchwyty do rak, lustro, wskaźnik damski-męskI, podajnik na papier toaletowy, podwójny system wentylacji, bezodpływowy zbiornik z wentylacją, zawiesia do dźwigu; 7.2. umywalki - przenośne kontenery 1-5-stanowiskowe, wyposażone w zbiornik o pojemności 150 l, pompki nożne do podawania wody, zakryty zbiornik na czystą wodę, zakryty zbiornik na brudną wodę, dozownik do mydła w płynie oraz podajnik ręczników papierowych. 7.3. łączna ilość do rozstawienia na OSC Toruń to: kabin sanitarnych 45 szt., ilość umywalek polowych 17 szt. 8. Podstawowe obowiązki Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1. transport, ustawienie kabin i umywalek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, w terminie 48 godzin od złożenia zamówienia; 8.2. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; 8.3. napełnianie zbiorników czystą wodą; 8.4. mycie kabin pod ciśnieniem wewnątrz i na zewnątrz oraz dezynfekcja wnętrz z zastosowaniem środków myjących każdorazowo podczas wykonywanej usługi; 8.5. naprawy lub ewentualna wymiana uszkodzonych podczas eksploatacji kabin i umywalek; 8.6. uporządkowanie terenu wokół kabin i umywalek z nieczystości powstałych w związku z ich obsługą; 8.7. wywóz nieczystości płynnych (ścieków) gwarantujący prawidłowe użytkowanie kabin oraz nie przepełnianie się zbiorników nieczystościami. Wykonawca wywiezie nieczystości powstające w trakcie realizowania umowy do oczyszczalni, z którymi ma podpisane umowy oraz zgodnie z posiadanymi koncesjami i pozwoleniami. W przypadku kabin sanitarnych opróżnione i umyte pojemniki na nieczystości Wykonawca napełni preparatem dezynfekującym zapobiegającym odorom i hamującym rozkład fekaliów, a w okresie zimowym również płynem mrozoodpornym; 8.8. systematyczne uzupełnianie papieru, ręczników papierowych oraz płynów dezynfekujących według potrzeb (podczas obsług serwisowych). Uzupełniane środki higieny oraz płyny dezynfekujące muszą posiadać atesty do stosowania na terytorium RP; 8.9. porządkowanie terenu wokół kabin i umywalek (po demontażu). 9. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie usługi przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w wyznaczonym terminie i na poziomie takim, do którego upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego nie wniosą uwag w Protokołach odbioru wykonanych usług. 9.1. Usługę w zakresie ustawienia kabin i umywalek uważać się będzie za niewykonaną, jeżeli stwierdzi się brak kabiny - umywalki w miejscu ustalonym przez Zamawiającego lub ustawienie kabiny - umywalki nie zapewni jej stabilności. 9.2. Usługę w zakresie obsługi serwisowej kabin i umywalek uważać się będzie za niewykonaną lub nienależycie wykonaną, jeżeli kabiny nie będą spełniać wymogów sanitarno-higienicznych lub technicznych, to znaczy jeżeli stwierdzi się: 9.2.1. niewykonanie obsługi serwisowej w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego; 9.2.2. brak środka dezynfekującego w zbiorniku na fekalia; 9.2.3. zabrudzenia wewnątrz lub na zewnątrz kabin; 9.2.4. niewłaściwy zapach wyczuwalny wewnątrz lub na zewnątrz kabin; 9.2.5. trwałe uszkodzenia kabiny uniemożliwiające korzystanie z niej, tj. niesprawne drzwi, zepsuty zamek lub jego brak, uszkodzenia ścian lub sufitu, nieszczelny zbiornik na fekalia itp. 10. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 11. Pod pojęciem kontener do mycia sprzętu kuchennego Zamawiający rozumie: kontener 20 stopowy posiadający część funkcjonalną umożliwiającą mycie kotłów warzelnych i kuchni polowych oraz innego sprzętu kuchennego (garnki, nalewki, noże kuchenne, deski do krojenia), w ilości 1 sztuki. 12. Wyposażenie kontenerów do mycia sprzętu kuchennego z własnym źródłem zasilania: 12.1. wymiary zewnętrzne - kontener 20 stopowy, 12.2. podłoga izolowana pokryta materiałem antypoślizgowym, 12.3. kolor ścian wewnętrzny jasny, 12.4. instalacja elektryczna hermetyczna - bryzgoszczelna, 12.5. instalacja hydrauliczna z tworzywa sztucznego, wszelkie złącza mają zapewnić łatwy montaż i trwałe połączenie, podgrzewacz wody lub bojler elektryczny, 12.6. instalacja doprowadzająca zimną wodę oraz odprowadzająca ścieki, 12.7. wentylacja minimum grawitacyjna - kratki wentylacyjne (nawiewna, wywiewna), 12.8. drzwi-kurtyna wykonana z przeźroczystego polietylenu umożliwiająca swobodne wnoszenie, wynoszenie mytych przedmiotów-chroniąca przed pyłem oraz zimnem w niskich temperaturach, 12.9. agregaty (min. 60 kW) na paliwo (+ paliwo - zapewnia Wykonawca). 13. Po wykonaniu usługi strony podpiszą Protokół odbioru wykonanej usługi (na podstawie rejestru potwierdzeń wykonania obsług i wywozu nieczystości) który stanowić będzie potwierdzenie wykonania przedmiotu umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury. Jeden egzemplarz protokołu zostanie dołączony do faktury. 14. Demontaż i wywiezienie sprzętu oraz uprzątnięcie terenu nastąpi po zakończeniu realizacji usługi, jednakże nie później niż do 14.05.2016 r. 15. Zamawiający zastrzega, że okres świadczenia usługi w zależności od potrzeb może ulec zmianie (skróceniu). W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za wykonaną część umowy. Podstawą do określenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia będzie iloczyn ilości dni wykonanej usługi i jej ceny jednostkowej. 16. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości ustawionych kontenerów, kabin i umywalek w przypadku niezależnych od Zamawiającego sytuacji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości nie więcej niż 50% wartości podstawowego zamówienia na przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ, temu samemu Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY 87 - 100 Toruń ul. Okólna 37 Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 11). Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 10:30, miejsce: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY 87 - 100 Toruń ul. Okólna 37 Kancelaria Jawna (bud. Nr 97 pok. Nr 11). Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.