eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusicePrzetarg nieograniczony na dostawę busa - aotobusu ( min. 19 + 1 - max 28 + 1) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-03-15

Prusice: Przetarg nieograniczony na dostawę busa - aotobusu ( min. 19 + 1 - max 28 + 1) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3
Numer ogłoszenia: 80804 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach , ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 312 62 28, faks 071 312 62 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę busa - aotobusu ( min. 19 + 1 - max 28 + 1) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu - busa transportu publicznego (min 19+1 - max 28+1)dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach. Opis autobusu - busa transportu publicznego (min 19+1 - max 28+1) samochód nowy rok produkcji 2011 - 2012 z przebiegiem max. 100 km. nadwozie typu autobus - bus, liczba miejsc min 19 + 1 kierowca - max. 28 + 1 kierowca, tempomat - Tempo 100, podwójne szyby izotermiczne - przyciemniane, fotele rozkładane, liczba i rozmieszczenie drzwi: 3 - 1 po prawej, 1 po lewej, 1 z tyłu, podwójne ogrzewanie kaloryferowe 2 m, półki bagażnikowe pojedyńcze 2 szt., pochwyt z ekranem za kierowcą, TV, dvd z ekranem 19 cali podsufitowe, webasto 4kW, spojlery auta w kolorze nadwozia, klimatyzacja dachowa, liczba osi: 2 oraz kół: 6, osie napędzane: 1 tylna, rozstaw osi: 4200 - 4400 mm, rozstaw kół osi: 1700 - 1800mm/1500 - 1600mm, długość pojazdu: 7000 - 7500 mm, szerokość pojazdu: 1800 - 2000mm, wysokość pojazdu: 2800 - 3200mm, maksymalna masa całkowita pojazdu: 5000- 6000kg, rozdział tej masy na poszczególne osie: 1) 1729 kg, 2)3271 kg, maksymalna masa przypadająca na każdą z osi/grup 1) 1850 kg, 2) 3500 kg, maksymalna masa całkowita ciągnięta przez pojazd samochodowy w przypadku:przyczepy z wózkiem skrętnym: 2000 kg, przyczepy o osią centralną: 2000 kg, maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca: 750 kg, maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów: 7000 kg, zasada działania silnika: zapłon samoczynny z wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem, bezpośredni wtrysk paliwa, pojemność skokowa silnika: 2000 - 2987cm3, paliwo: olej napędowy, maksymalna moc netto silnika: 140kW przy prędkości obrotowej: 3800 1/min, skrzynia biegów (rodzaj): manualna, przełożenie przekładni głównej: 4,364, opony i koła: oś 1: 195/75R, oś 2: 195/75R 16C, koło zapasowe + komplet opon zimowych, układ kierowniczy, sposób wspomagania: przekładnia kierownicza zębatkowa ze wspomaganiem działająca na koła przednie, układ hamulcowy:układ hamulcowy hydrauliczny, dwuobwodowy w układzie krzyżowym ze wspomaganiem, toksyczność spalin według e1*2005/55*2008/74K:CO: o0 g/kWh; CH: 0,003 g/kWh; NOx: 1,816 g/kWh, emisja spalin - EURO min. 5,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach : a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a którego strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których istnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią, b) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) zmiany techniczne, o ile są dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione. d) zmiany po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy osób występujących w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice tel/fax (71) 3126228..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: biuro Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3, 55-110 Prusice (Ipiętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.