eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Wrocław: DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 80772 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29596 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, faks 071 3573973.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego, zamawiajacy sektorowy zarządzajacy lotniskiem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Portu Lotniczego Wrocław S.A., instalacja i uruchomienie w nowym (budowanym) terminalu pasażerskim 12 bramowych detektorów metalu standardu II do kontroli bezpieczeństwa pasażerów i personelu wchodzącego do strefy zastrzeżonej lotniska. Wymagania techniczne dla standardu II są określone w Decyzji Komisji Europejskiej K (2010) 774 z dnia 13 kwietnia 2010 r. ustanawiającej szczegółowe środki w celu wprowadzenia w życie wspólnych podstawowych norm ochrony lotnictwa cywilnego. Decyzja jest dokumentem niejawnym o klauzuli -zastrzeżone-, a załączniki do Decyzji sklasyfikowane są jako dokumenty -poufne- Unii Europejskiej (EU confidential). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w Załączniku nr 5 do SIWZ Wymagania dla Wykonawcy przedmiotu zamówienia obejmują ponadto: 1)Dostawa, instalacja i uruchomienia urządzeń w nowym (budowanym) terminalu pasażerskim Portu Lotniczego Wrocław S.A. 2)Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi eksploatacyjnej i technicznej dla minimum 2 osób. 3)Przeszkolenie operatorów kontroli bezpieczeństwa w zakresie użytkowania urządzeń dla 20 osób - szkolenie zrealizowane w jednym terminie w godzinach pracy Zamawiającego tj. między godz. 8:00 a 16.00 (od poniedziałku do piątku). 4)Dostarczenie instrukcji obsługi i technicznej w języku polskim w formie pisemnej i elektronicznej. 5)Zapewnienie nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. 6)Zapewnienie odpłatnego serwisu pogwarancyjnego przez okres co najmniej 7 lat od daty instalacji. 7)Dostarczenia 2 urządzeń testowych. 8)Przedmiot zamówienia będzie objęty gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy liczoną od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 9)Instalacja przedmiotu zamówienia nastąpi po pisemnym wezwaniu do dokonania instalacji, skierowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, nie później niż na 7 dni przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem instalacji. UWAGA ! Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA DWUNASTU BRAMKOWYCH WYKRYWACZY METALU STANDARDU DRUGIEGO DLA POTRZEB PORTU LOTNICZEGO WROCŁAW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konrad Talar TALCOMP Systemy Bezpieczeństwa, ul. Inżynierska 12, 05-800 Pruszków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176367,24

  • Oferta z najniższą ceną: 176367,24 / Oferta z najwyższą ceną: 264007,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.