Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-11
Katowice: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 80767 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych. Lp. Asortyment* Ilość 1. Biuwar z kalendarzem na 2012 r. 7 szt. 2. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm 120 szt. 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm 120 szt. 4. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm 24 szt. 5. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę 60 szt. 6. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory 144 szt. 7. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 36 szt. 8. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym 60 szt. 9. Długopis żelowy z wymiennym wkładem ; 240 szt. 10. Wkład do długopisu żelowego z poz. 9 110 szt. 11. Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem 5 szt. 12. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony 300 szt. 13. Dziurkacz 13 szt. 14. Dziurkacz archiwizacyjny 3 szt. 15. Etykiety samoprzylepne adresowe 12 op 16. Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm 50 op. 17. Folia do faksu typu Panasonic KX-FP 343 PD 14 szt. 18. Grzbiety do bindowania 6 mm 2 op. 19. Grzbiety do bindowania 8 mm 1 op. 20. Grzbiety do bindowania 12 mm 1 op. 21. Grzbiety do bindowania 16 mm 2 op. 22. Grzbiety do bindowania 25 mm 3 op. 23. Grzbiety do bindowania 50 mm 150 szt. 24. Gumka kombinowana niebiesko-biała do ołówka i atramentu 30 szt. 25. Kalendarz na 2012 r. biurkowy stojący 210 szt. 26. Kalendarz na 2012 r. biurkowy leżący 10 szt. 27. Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem 21 szt. 28. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g 60 szt. 29. Klip do papieru 19 mm 432 szt. 30. Klips archiwizacyjny 6 op. 31. Koperta C4 biała samoprzylepna 25 op. 32. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 500 szt. 33. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 500 szt. 34. Koperta powietrzna air poc o wym. 140x225 mm 100 szt. 35. Koperta powietrzna air poc o wym. 170x225 mm 200 szt. 36. Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm 100 szt. 37. Korektor w płynie ekologiczny z gąbką 30 szt. 38. Korektor w piórze z metalową końcówką 60 szt. 39. Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa 50 szt. 40. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP 30 op. 41. Koszulka A4 groszek wykonana z folii PP 300 szt. 42. Linijka plastikowa 20 cm 10 szt. 43. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką 12 szt. 44. Marker zwykły-wszystkie kolory z okrągłą końcówką 72 szt. 45. Masa mocująca 10 op. 46. Mazaki kolorowe w kompletach 30 op.. 47. Naboje atramentowe typu Watterman ( długie) 5 op. 48. Mechanizm skoroszytowy pak. po 25 szt. 50 op. 49. Okładki do bindowania przeźroczyste przód 7op. 50. Papier do faksu 210x30 mm 6 op. 51. Papier pakowy szary o gramaturze min. 50g/m2 celulozowy 20 szt. 52. Papier ozdobny/ wizytówkowy o gramaturze min. 200 g 400 szt. 53. Pióro kulkowe czarne i niebieskie 60 szt. 54. Pinezki kolorowe 20 op. 55. Poduszka do stempli na kołku 2 szt. 56. Poduszka do stempli na kołku 1 szt. 57. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, 500 szt. 58. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 450 szt. 59. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 100 szt. 60. Segregator A5/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 20 szt. 61. Skoroszyt tekturowy biały zwykły 50 szt. 62. Skoroszyt plastikowy miękki 15 op. 63. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze 10 op. 64. Spinacze plikowe 30 op. 65. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna lub biała 24 szt. 66. Szuflada na dokumenty pionowa składana z PCV 10 szt. 67. Tablica korkowa w ramie drewnianej 7 szt. 68. Tablica korkowa w ramie drewnianej 1 szt. 69. Taśma do przenosnych drukarek etykiet 10 szt. 70. Taśma pakowa przeźroczysta 6 szt. 71. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 15 szt. 72. Teczka na akta osobowe zawieszkowa z częściami A,B,C 50 szt. 73. Teczka zawieszkowa biała kartonowa 50 op. 74. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie 40 szt. 75. Wałeczki barwiące do maszyn liczących 10 szt. 76. Zakładki indeksujące w bloczkach 50 op. 77. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym 180 szt. 78. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 45 szt. 79. Zeszyt A5 twarda oprawa 10 szt. 80. Zeszyt A4 twarda oprawa 30 szt. 81. Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek 40 szt. 82. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem 30 szt. 83. Zszywacz nożycowy 20 szt. 84. Zszywacz blokowy-ręczny 3 szt. 85. Zszywki do zszywaczy 23/10 26 op. 86. Zszywki do zszywacza blokowego 23/15 10 op. *szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych współfinansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL. L.p. Asortyment* Ilość 1. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm 648 szt. 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm 528 szt. 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm 324 szt. 4. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę 53 szt. 5. Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę 68 szt. 6. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm 108 szt. 7. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 16 szt. 8. Długopis automatyczny 138 szt. 9. Wkład do długopisu opisanego w poz. 8 138 szt. 10. Długopis żelowy z wymiennym wkładem 223 szt. 11. Wkład do długopisu żelowego z poz. 10 171 szt. 12. Długopis samoprzylepny na sprężynce 3 szt. 13. Długopis jednorazowy typu BIC 173 szt. 14. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z 6 szt. 15. Etykiety samoprzylepne adresowe 105x74 mm 6 op. 16. Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm 10 op 16.I Grzbiety do bindowania 6 mm 1 op. 17. Grzbiety do bindowania 8 mm 1 op. 18. Grzbiety do bindowania 12 mm 2 op. 19. Grzbiety do bindowania 16 mm 2 op. 20. Grzbiety do bindowania 25 mm 1 op. 21. Grzbiety do bindowania 50 mm 150 szt. 22. Gumka kombinowana niebiesko-biała 63 szt. 23. Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem 13 szt. 24. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g 33 szt. 25. Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml 20 szt. 26. Klip do papieru 19 mm 180 szt. 27. Klip do papieru 32 mm 168 szt. 28. Klip do papieru 51 mm 60 szt. 29. Klips archiwizacyjny 4 op. 30. Koperta C6 biała samoprzylepna 5 op. 31. Koperta C5 biała samoprzylepna 22 op. 32. Koperta C4 biała samoprzylepna 32 op. 33. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 35 szt. 34. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 116 szt. 35. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 36. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 37. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 38. Korektor w płynie ekologiczny 40 szt. 39. Korektor w piórze z metalową końcówką 35 szt. 40. Korektor w taśmie z kasetą wymienną 50 szt. 41. Wkład do korektora z poz. 40 50 szt. 42. Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa 8,5x8,5 mm 125 szt. 43. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP 22 op. 44. Linijka plastikowa 20 cm 16 szt. 45. Linijka plastikowa 30 cm 12 szt. 46. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką 8 szt. 47. Marker zwykły-wszystkie kolory 45 szt. 48. Mazaki kolorowe w kompletach 27 op. 49. Mechanizm skoroszytowy 2 op. 50. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali 20 cm 9 szt. 51. Okładki do bindowania przeźroczyste przód 7 op. 52. Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy 7 op. 53. Ołówek z gumką HB 9 op. 54. Papier do faksu 210x30 mm 9 op. 55. Papier kserograficzny A4 160 g kolor 32 op. 56. Pióro kulkowe czarne i niebieski 42 szt. 57. Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, 31 op. 58. Pinezki kolorowe 4 op. 59. Pinezki kolorowe do tablic korkowych 7 op. 60. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm 1200 szt. 61. Rozszywacz do dokumentów 2 szt. 62. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 600 szt. 63. Skoroszyt tekturowy biały zwykły 10 szt. 64. Skoroszyt plastikowy miękki 70 op. 65. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze 68 op. 66. Spinacze okrągłe 28 mm 20 op. 67. Spinacze plikowe 3 op. 68. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna 16 szt. 69. Tablica korkowa w ramie drewnianej 1 szt. 70. Tablica sucho ścieralna naścienna 1 szt. 71. Taśma klejąca 18x10 8 op. 72. Taśma klejąca 24x20 12 op. 73. Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 6 szt. 74. Teczka do podpisu zawierająca 10 szt. 75. Teczka z gumka A4 - kolorowa 210 szt. 76. Teczka na rzep A4 z kartonu lakierowanego 8 szt. 77. Teczka zawieszkowa biała kartonowa 4 op. 78. Temperówka podwójna metalowa 40 szt. 79. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie 15 szt. 80. Zakładki indeksujące w bloczkach 20 op. 81. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym 224 szt. 82. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 45 szt. 83. Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek 33 szt. 84. Zeszyt A4 twarda oprawa 96 kartek 20 szt. 85. Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek 45 szt. 86. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem 16 szt. 87. Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem 17 szt. 88. Zszywacz blokowy-ręczny, zszywający min. 80 kartek 1 szt. 89. Zszywki do zszywaczy 24/6 140 op. 90. Zszywki do zszywaczy 23/10 15 op. 91. Zszywki do zszywacza blokowego 23/15 2 op. *szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro pok. 304 - 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 II piętro pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP MATERIAłóW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych. Lp. Asortyment* Ilość 1. Biuwar z kalendarzem na 2012 r. 7 szt. 2. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm 120 szt. 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm 120 szt. 4. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm 24 szt. 5. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę 60 szt. 6. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm wszystkie kolory 144 szt. 7. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 36 szt. 8. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielko pojemnym 60 szt. 9. Długopis żelowy z wymiennym wkładem ; 240 szt. 10. Wkład do długopisu żelowego z poz. 9 110 szt. 11. Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem 5 szt. 12. Długopis jednorazowy typu BIC kolor : czarny, niebieski, czerwony 300 szt. 13. Dziurkacz 13 szt. 14. Dziurkacz archiwizacyjny 3 szt. 15. Etykiety samoprzylepne adresowe 12 op 16. Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm 50 op. 17. Folia do faksu typu Panasonic KX-FP 343 PD 14 szt. 18. Grzbiety do bindowania 6 mm 2 op. 19. Grzbiety do bindowania 8 mm 1 op. 20. Grzbiety do bindowania 12 mm 1 op. 21. Grzbiety do bindowania 16 mm 2 op. 22. Grzbiety do bindowania 25 mm 3 op. 23. Grzbiety do bindowania 50 mm 150 szt. 24. Gumka kombinowana niebiesko-biała do ołówka i atramentu 30 szt. 25. Kalendarz na 2012 r. biurkowy stojący 210 szt. 26. Kalendarz na 2012 r. biurkowy leżący 10 szt. 27. Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem 21 szt. 28. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g 60 szt. 29. Klip do papieru 19 mm 432 szt. 30. Klips archiwizacyjny 6 op. 31. Koperta C4 biała samoprzylepna 25 op. 32. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 500 szt. 33. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 500 szt. 34. Koperta powietrzna air poc o wym. 140x225 mm 100 szt. 35. Koperta powietrzna air poc o wym. 170x225 mm 200 szt. 36. Koperta powietrzna air poc o wym. 240x350 mm 100 szt. 37. Korektor w płynie ekologiczny z gąbką 30 szt. 38. Korektor w piórze z metalową końcówką 60 szt. 39. Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa 50 szt. 40. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP 30 op. 41. Koszulka A4 groszek wykonana z folii PP 300 szt. 42. Linijka plastikowa 20 cm 10 szt. 43. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką 12 szt. 44. Marker zwykły-wszystkie kolory z okrągłą końcówką 72 szt. 45. Masa mocująca 10 op. 46. Mazaki kolorowe w kompletach 30 op.. 47. Naboje atramentowe typu Watterman ( długie) 5 op. 48. Mechanizm skoroszytowy pak. po 25 szt. 50 op. 49. Okładki do bindowania przeźroczyste przód 7op. 50. Papier do faksu 210x30 mm 6 op. 51. Papier pakowy szary o gramaturze min. 50g/m2 celulozowy 20 szt. 52. Papier ozdobny/ wizytówkowy o gramaturze min. 200 g 400 szt. 53. Pióro kulkowe czarne i niebieskie 60 szt. 54. Pinezki kolorowe 20 op. 55. Poduszka do stempli na kołku 2 szt. 56. Poduszka do stempli na kołku 1 szt. 57. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm, 500 szt. 58. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 450 szt. 59. Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym 100 szt. 60. Segregator A5/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 20 szt. 61. Skoroszyt tekturowy biały zwykły 50 szt. 62. Skoroszyt plastikowy miękki 15 op. 63. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze 10 op. 64. Spinacze plikowe 30 op. 65. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna lub biała 24 szt. 66. Szuflada na dokumenty pionowa składana z PCV 10 szt. 67. Tablica korkowa w ramie drewnianej 7 szt. 68. Tablica korkowa w ramie drewnianej 1 szt. 69. Taśma do przenośnych drukarek etykiet 10 szt. 70. Taśma pakowa przeźroczysta 6 szt. 71. Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek 15 szt. 72. Teczka na akta osobowe zawieszkowa z częściami A,B,C 50 szt. 73. Teczka zawieszkowa biała kartonowa 50 op. 74. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie 40 szt. 75. Wałeczki barwiące do maszyn liczących 10 szt. 76. Zakładki indeksujące w bloczkach 50 op. 77. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym 180 szt. 78. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 45 szt. 79. Zeszyt A5 twarda oprawa 10 szt. 80. Zeszyt A4 twarda oprawa 30 szt. 81. Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek 40 szt. 82. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem 30 szt. 83. Zszywacz nożycowy 20 szt. 84. Zszywacz blokowy-ręczny 3 szt. 85. Zszywki do zszywaczy 23/10 26 op. 86. Zszywki do zszywacza blokowego 23/15 10 op. *szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP MATERIAłóW BIUROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych współfinansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL. L.p. Asortyment* Ilość 1. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm 648 szt. 2. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 76 mm 528 szt. 3. Bloczek samoprzylepny 76 mm x 127 mm 324 szt. 4. Blok makulaturowy A5 100 kartek w kratkę 53 szt. 5. Blok makulaturowy A4 100 kartek w kratkę 68 szt. 6. Cienkopis o grubości linii 0,4 mm 108 szt. 7. Cienkopis do CD czarny o gr. linii 0,4 mm 16 szt. 8. Długopis automatyczny 138 szt. 9. Wkład do długopisu opisanego w poz. 8 138 szt. 10. Długopis żelowy z wymiennym wkładem 223 szt. 11. Wkład do długopisu żelowego z poz. 10 171 szt. 12. Długopis samoprzylepny na sprężynce 3 szt. 13. Długopis jednorazowy typu BIC 173 szt. 14. Dziurkacz z ogranicznikiem formatu z 6 szt. 15. Etykiety samoprzylepne adresowe 105x74 mm 6 op. 16. Etykiety grzbietowe o szer. 500 mm i 250 mm 10 op 16.I Grzbiety do bindowania 6 mm 1 op. 17. Grzbiety do bindowania 8 mm 1 op. 18. Grzbiety do bindowania 12 mm 2 op. 19. Grzbiety do bindowania 16 mm 2 op. 20. Grzbiety do bindowania 25 mm 1 op. 21. Grzbiety do bindowania 50 mm 150 szt. 22. Gumka kombinowana niebiesko-biała 63 szt. 23. Kalkulator z dużym 12-poz. wyświetlaczem 13 szt. 24. Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22 g 33 szt. 25. Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml 20 szt. 26. Klip do papieru 19 mm 180 szt. 27. Klip do papieru 32 mm 168 szt. 28. Klip do papieru 51 mm 60 szt. 29. Klips archiwizacyjny 4 op. 30. Koperta C6 biała samoprzylepna 5 op. 31. Koperta C5 biała samoprzylepna 22 op. 32. Koperta C4 biała samoprzylepna 32 op. 33. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 35 szt. 34. Koperta biała z rozszerzanymi bokami i spodem 116 szt. 35. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 36. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 37. Koperta powietrzna air poc 300 szt. 38. Korektor w płynie ekologiczny 40 szt. 39. Korektor w piórze z metalową końcówką 35 szt. 40. Korektor w taśmie z kasetą wymienną 50 szt. 41. Wkład do korektora z poz. 40 50 szt. 42. Kostka biurowa -klejona , biała , kolorowa 8,5x8,5 cm 125 szt. 43. Koszulka A5 groszek wykonana folii PP 22 op. 44. Linijka plastikowa 20 cm 16 szt. 45. Linijka plastikowa 30 cm 12 szt. 46. Marker do tablic sucho ścieralnych z okrągłą końcówką 8 szt. 47. Marker zwykły-wszystkie kolory 45 szt. 48. Mazaki kolorowe w kompletach 27 op. 49. Mechanizm skoroszytowy 2 op. 50. Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali 20 cm 9 szt. 51. Okładki do bindowania przeźroczyste przód 7 op. 52. Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy 7 op. 53. Ołówek z gumką HB 9 op. 54. Papier do faksu 210x30 mm 9 op. 55. Papier kserograficzny A4 160 g kolor 32 op. 56. Pióro kulkowe czarne i niebieski 42 szt. 57. Przekładki do dokumentów z kolorowego polipropylenu formatu A4, 31 op. 58. Pinezki kolorowe 4 op. 59. Pinezki kolorowe do tablic korkowych 7 op. 60. Pudło archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm 1200 szt. 61. Rozszywacz do dokumentów 2 szt. 62. Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym 600 szt. 63. Skoroszyt tekturowy biały zwykły 10 szt. 64. Skoroszyt plastikowy miękki 70 op. 65. Skoroszyt wielooczkowy do zawieszania w segregatorze 68 op. 66. Spinacze okrągłe 28 mm 20 op. 67. Spinacze plikowe 3 op. 68. Szuflada na dokumenty pozioma - dymna 16 szt. 69. Tablica korkowa w ramie drewnianej 1 szt. 70. Tablica sucho ścieralna naścienna 1 szt. 71. Taśma klejąca 18x10 8 op. 72. Taśma klejąca 24x20 12 op. 73. Taśma pakowa przeźroczysta 48 x 50 6 szt. 74. Teczka do podpisu zawierająca 10 szt. 75. Teczka z gumka A4 - kolorowa 210 szt. 76. Teczka na rzep A4 z kartonu lakierowanego 8 szt. 77. Teczka zawieszkowa biała kartonowa 4 op. 78. Temperówka podwójna metalowa 40 szt. 79. Tusz do stempli gumowych z końcówką ułatwiającą nasączanie 15 szt. 80. Zakładki indeksujące w bloczkach 20 op. 81. Zakreślacz ze ściętą końcówką z systemem kapilarnym 224 szt. 82. Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę 45 szt. 83. Zeszyt A5 twarda oprawa 96 kartek 33 szt. 84. Zeszyt A4 twarda oprawa 96 kartek 20 szt. 85. Zeszyt A4 - brulion, miękka oprawa 96 kartek 45 szt. 86. Zszywacz o metalowej konstrukcji z uchwytem 16 szt. 87. Zszywacz nożycowy, obudowa z metalu połączona z plastikiem 17 szt. 88. Zszywacz blokowy-ręczny, zszywający min. 80 kartek 1 szt. 89. Zszywki do zszywaczy 24/6 140 op. 90. Zszywki do zszywaczy 23/10 15 op. 91. Zszywki do zszywacza blokowego 23/15 2 op. *szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ UWAGA Wszystkie ilości zamawianych materiałów biurowych w części I oraz II są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert. Ilości te mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
- Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





