To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Sanok: dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 80725 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48043 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym / jednorazowym sprzętu medycznego wielokrotnego i jednorazowego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, Wspólny słownik zamówień: CPV - 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne - różne urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 4.Wykonawca musi zaoferować 30 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa stymulatorów jedno i dwujamowych SSIR wraz z elektrodami i introducerami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medtronic Poland Sp. z o.o.,, ul. Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57408,00
Oferta z najniższą ceną: 57408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57408,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia (technologii informacyjno-komunikacyjnych) dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 i 2026/2027 (III postępowanie)
- Usługi ubezpieczenia Gminy Sanok-2 zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Usługa prowadzenia zastępczej obsługi kasowej w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Dofinansowanie infrastruktury SP nr 1 im. Gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne i wyposażenie siłowni.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją w ŚDS
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych.
- Dostawa niezbędnych narzędzi i wyposażenia na potrzeby realizowania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu do rehabilitacji dla pacjentów onkologicznych - postępowanie powtórzone
- "Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży"
- Zakup systemu retraktorów w ramach realizacji zadania: Zakup sprzętu na potrzebę realizowanych zabiegów chirurgicznych oraz nowego Pododdziału Torakochirurgii w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





