Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Rzeszów: Wykonanie prac remontowych pomnika Adama Mickiewicza w ramach realizacji zadania remontowego pn.: Remont pomnika Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 80711 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych pomnika Adama Mickiewicza w ramach realizacji zadania remontowego pn.: Remont pomnika Adama Mickiewicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych pomnika Adama Mickiewicza w ramach realizacji zadania remontowego pn.: Remont pomnika Adama Mickiewicza. Zakres prac obejmuje min: A. Zakres prac projektowych: 1. Uzyskanie niezbędnych do projektowania opinii, ocen i uzgodnień. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej. 3. Uzgodnienie projektu. 4. Współpraca z zamawiającym w celu zgłoszenia remontu. 5. Opracowanie dokumentacji powykonawczej obiektu - między innymi: inwentaryzacja geodezyjna, wyniki badań geotechnicznych oraz wyniki innych badań określonych w dokumentacji projektowej. B. Zakres robót budowlanych: W ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Demontaż figury. 2. Mycie figury. 3. Demontaż starych okładzin cokołu. 4. Rozbiórka części nadziemnej cokołu. 5. Wywóz gruzu (we własnym zakresie wykonawcy). 6. Wykonanie badań geologicznych gruntu w miejscu lokalizacji pomnika. 7. Wykonanie badań wytrzymałościowych oraz innych badań określonych w dokumentacji projektowej fundamentu pomnika i muru oporowego i w razie potrzeby rozbiórka tych elementów i wykonanie nowych. 8. Odtworzenie cokołu - konstrukcja żelbetowa wg istniejącej dokumentacji. 9. Obłożenie nowego cokołu granitem (z wykorzystaniem istniejącej dokumentacji). 10. Montaż figury wg istniejącej dokumentacji. 11. Rozbiórka istniejącej nawierzchni i obrzeży otoczenia pomnika. 12. Zebranie starej podbudowy z pogłębieniem. 13. Wywiezienie starej nawierzchni i gruntu. 14. Wykonanie płyty pod nową nawierzchnię. 15. Przygotowanie tras i miejsc montażu oświetlenia iluminacyjnego poprzez ułożenie rur AROT przed utwardzeniem terenu oraz w cokole pomnika według wskazań Zamawiającego. 16. Montaż nowej nawierzchni i obrzeży z porfiru. 17. Odnowienie muru oporowego wraz z impregnacją. 18. Wykonanie trawników dywanowych. 19. Wykonanie ewentualnych innych prac budowlanych, badań i sprawdzeń oraz opinii wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej. Termin wykonania dokumentacji projektowej: 30.06.2010 r. Termin wykonania zamówienia: do 15.10.2010.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 300,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ubiegłych pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował dwa zadania polegające na wykonaniu remontu pomnika oraz jedno zadanie polegające na obłożeniu naturalnym kamieniem co najmniej 200 m2 powierzchni. Doświadczenie Wykonawcy w tym zakresie powinno zostać potwierdzone dokumentami, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj.: 1) ładowarka kołowa - 1 szt., 2) samochód samowyładowczy (ładowność do 10 t) - 1 szt., 3) żuraw samochodowy - 1 szt., 4) młot pneumatyczny - 1 szt., Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) 3 osoby do bezpośredniej realizacji zamówienia; 2) Kierownika budowy - wymagane: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy robót związanych z wykonaniem dwóch zadań polegających na wykonaniu remontu pomnika i jednego zadania polegającego na obłożeniu naturalnym kamieniem co najmniej 200 m2 powierzchni, c) wymieniona osoba winna posiadać aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie. Inżynierów Budownictwa. 3) Projektanta - wymagane : a) uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) staż po uzyskaniu uprawnień min. 2 lata. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia. 2. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, np.: a) uzyskanie dodatkowych niezbędnych do projektowania materiałów i warunków technicznych, decyzji administracyjnych, które nie zostały przewidziane w programie funkcjonalno- użytkowym, b) dokonanie aktualizacji mapy do celów projektowych, c) uzyskanie opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej po terminie wykonania przedmiotu umowy, d) przedłużającym się postępowaniem w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, e) wystąpienia w trakcie prac budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z nie zaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu, koniecznością wykonania dodatkowych wyburzeń i umocnień, badań archeologicznych, f) długotrwałych opadów deszczu trwających powyżej 14 dni, g) działania siły wyższej. W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o określoną liczbę dni. 3. Zakres zadania może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) zmiany prawa, b) wskutek decyzji administracyjnych właściwych organów, c) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 3. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, jeżeli zmieni się zakres zadania w przypadkach wymienionych w pkt. 3. 4. Dopuszcza się przejęcie realizacji zadania przez inną jednostkę miejską związane z wyodrębnieniem nowej jednostki organizacyjnej, która przejmie zadania realizowane dotychczas przez Dział Zieleni, Oczyszczania i Zimowego Utrzymania przy Miejskim Zarządzie Dróg i Zieleni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 321 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, pokój 601 (VI piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie
- Teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem
- Remont pomieszczeń - wymiana wykładziny, malowanie w budynku I/ZUS w Mielcu.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Budowa szlaku rowerowego przebiegającego przez dziedziniec założenia pałacowego w Goszczu wraz z nasadzeniami cieniującymi i elementami małej architektury
- Renowacja głównych schodów granitowych do budynku, przebudowa i remont schodów terenowych wraz z budową pochylni oraz renowacji bramy wejściowej z murem i przyporami
- Budowa ul. Wiosennej w Plewiskach
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.