eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont dachu starego gmachu budynku A Biblioteki UAM przy ul. Ratajczaka 38/40 w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Poznań: Remont dachu starego gmachu budynku A Biblioteki UAM przy ul. Ratajczaka 38/40 w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 80672 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu starego gmachu budynku A Biblioteki UAM przy ul. Ratajczaka 38/40 w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 roboty remontu dachu na obiekcie zabytkowym o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł dla każdej z robót. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie. 2.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust.1 PZP zgodnie z treścią załącznika do SIWZ 3.Wycenią przedmiotowe zamówienie 4.Złożą ofertę cenową 5.Na wykonane przez siebie roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 6.Zaakceptują termin wykonania zamówienia 7.Zaakceptują termin związania ofertą 8.Zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy 9.Dokonają wizji lokalnej 10.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 11.Złożą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyją tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa . 12.Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] , posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i te osoby są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz wykonanych robót, opisanych w rozdz. III.2.1 niniejszego ogłoszenia. 2.Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty zostały zaakceptowane przez inwestora. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP zgodnie z treścią załącznika do SIWZ. 5.Kosztorys ofertowy. 6.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 7.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą oraz jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej, - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa . - akceptuje termin związania ofertą. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 8.Wykazu osób, które będą kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych, wykształcenia i funkcji pełnionej na budowie zgodnie z treścią pkt III.2.12 niniejszego ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.