Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80624 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Dobrzyca: Przebudowa dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Roboty budowlane
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, krajowy numer identyfikacyjny
53861000000, ul.
Rynek
14,
63330
Dobrzyca, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 413 013, faks
627 413 013, e-mail
zpubliczne@ugdobrzyca.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dobrzyca.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych
Numer referencyjny ZPI.271.1.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1, 2,3 i 4
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
"PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH"
Zamówienie obejmuje:
ZADANIE NR 1 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GALEWIE na odcinku 0,30 km (dz. nr 87)
Zakres inwestycji obejmuje i rozbiórkowe:
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy
- wykonanie poboczy
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
- przepusty oraz zjazdy
- roboty wykończeniowe
ZADANIE NR 2 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W POLSKICH OLĘDRACH na odcinku 0,22 km (dz. nr 222)
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty ziemne
- wykonanie podbudowy
- wykonanie poboczy
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
- roboty wykończeniowe
ZADANIE NR 3 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ TRZEBIN - SAPIEŻYN na odcinku 0,20 km
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów i dróg tymczasowych
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
- roboty wykończeniowe
ZADANIE NR 4 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LUTYNIA - RUDA na odcinku 0,15 km
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- opracowanie projektu organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia wraz z wykonaniem oznakowania, ewentualnych objazdów i dróg tymczasowych
- roboty pomiarowe
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych
- roboty wykończeniowe
Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów załączonych do zaproszenia do negocjacji, celem prawidłowego skalkulowania ceny oraz właściwego wykonania zamówienia.
Na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty budowlane, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki nr 4 i 5 do niniejszego zaproszenia do negocjacji.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego). Wszystkie nazwy ujęte przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym, projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy:
a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane określone w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
b)sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10).
II.5) Główny kod CPV): 45233220-7,
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych" w podziale na 4 części - 4 zadania objęte jednym postępowaniem. Zamawiający - Gmina Dobrzyca w dniu 12.04.2017 r. wszczęła postępowanie oznaczone sygnaturą ZPI.271.1.2.2017 na wyżej wymienione zadania w trybie przetargu nieograniczonego. Termin składania ofert upłynął w dniu 27.04.2017 r. o godzinie 09:00. Do tego czasu nie wpłynęła żadna oferta. W myśl art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm. postępowanie zostało unieważnione.
Reasumując w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, wobec czego zasadne stało się zastosowanie do niniejszego przedmiotu zamówienia zastosowanie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 9 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i wszczęcie postępowania w trybie Zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Część Nr 1
Nazwa ZADANIE NR 1 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GALEWIE na odcinku 0,30 km (dz. nr 87)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlanoc-Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o.,
inwestycje@marzynski.com.pl,
ul. Przemysłowa 2,
63-200,
Jarocin, kraj/woj.
wielkopolskie
Część Nr 2
Nazwa ZADANIE NR 2 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W POLSKICH OLĘDRACH na odcinku 0,22 km (dz. nr 222)
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlanoc-Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o.,
inwestycje@marzynski.com.pl,
ul. Przemysłowa 2,
63-200,
Jarocin, kraj/woj.
wielkopolskie
Część Nr 3
Nazwa ZADANIE NR 3 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ TRZEBIN - SAPIEŻYN na odcinku 0,20 km
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlanoc-Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o.,
inwestycje@marzynski.com.pl,
ul. Przemysłowa 2,
63-200,
Jarocin, kraj/woj.
wielkopolskie
Część Nr 4
Nazwa ZADANIE NR 4 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LUTYNIA - RUDA na odcinku 0,15 km
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Budowlanoc-Handlowe "Marzyński" Sp. z o.o.,
inwestycje@marzynski.com.pl,
ul. Przemysłowa 2,
63-200,
Jarocin, kraj/woj.
wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





