eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoRoboty budowlane-Boisko Wielofunkcyjne



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Legionowo: Roboty budowlane-Boisko Wielofunkcyjne
Numer ogłoszenia: 80601 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 27, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 0-22 784 85 92, fax 0-22 784 85 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane-Boisko Wielofunkcyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych : -Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem za pomocą drenaży ( podziemnych oraz naziemnych liniowych ), -Budowa - Piłkochwytów, -Montaż elementów związanych takich jak: - Kostka brukowa, - Słupki do piłki koszykowej i siatkowej, oraz pozostałe elementy wyposażenia, - Pozostałe elementy boiska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.62.00 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 2.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone wart. 22 ust. l ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: (a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej trzy zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, (b) dysponują kierownikiem budowy mającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu podobnych prac, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego ubezpieczenie OC i uprawnienia budowlane. (c) dysponują narzędziami i sprzętem budowlanym niezbędnym do realizacji zamówienia, (d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia z dostępnych im środków finansowych, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż oferowana kwota ceny wykonania zamówienia, 6.2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 7.1 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Rolniczego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie zawierające wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 5) wykaz osób i podmiotów; które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6) oświadczenia kierownika budowy o przejęciu obowiązków na budowie - Roboty budowlane - Boisko Wielofunkcyjne MOSiR 05-120 Legionowo, ul. Parkowa 27 - wyłącznie oryginały tych Dokumentów. 7) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia dotyczące przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie, że osoby te posiadają co najmniej 2-letnią praktykę zawodową, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż oferowana kwota ceny wykonania zamówienia, 9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wart. 22 ust. l ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 10) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach w nim zawartych w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego - Załącznik nr 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty dopiskiem za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem dokumentów wymienionych w pkt 6. powyżej, które powinny być złożone w oryginale). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 19.05.2006, Dz. U Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin Gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-legionowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Parkowa 27 05-120 Legionowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:00, miejsce: ul. Parkowa 27 05-120 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.