eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonnaZimowe utrzymanie chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-07

Jabłonna: Zimowe utrzymanie chodników
Numer ogłoszenia: 8057 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7677322, faks 022 7677324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie chodników w ilości 12,50 km; Odśnieżanie chodników na terenie Gminy Jabłonna w ilości ok 19,60 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Prace zgodnie z zamówieniem podstawowym w ilości do 50% zamówienia podstawowego.; Prace zgodnie z zamówieniem podstawowym w ilości do 50% zamówienia podstawowego.;

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. na potwierdzenie spełnienia warunku należy wykazać, że firma w ciągu ostatnich 3 lat wykonała min 2 usługo o wartości min 50 000 zł każda. Do oferty należy dołączyć wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane zgodnie należycie i prawidłowo ukończone. Dokumenty potwierdzające winny zawierać: nazwę zamawiającego, termin wykonania, zakres i wartość. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi jednostkami sprzętu: Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać, iż posiada lub ma zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób do dyspozycji następujące jednostki sprzętu: - co najmniej 1 pług lemieszowy lekki w postaci opłużonego ciągnika rolniczego, - co najmniej 1 mikrociągnik, - co najmniej 1 rozsypywarkę zamontowaną na dowolnym nośniku wyposażoną w: regulację szerokości posypywania, regulację gęstości posypywania dla soli i dla środków uszorstniających. Wymagany sprzęt na okres umowy musi być sprawny technicznie - zarejestrowany i ubezpieczony (OC), wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej. Sprzęt musi być przygotowany w takim stopniu, aby w ciągu 1 godz. od zgłoszenia był gotowy do użycia. Awaria sprzętu musi być natychmiast zgłaszana Zamawiającemu, a wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik do SIWZ. Powyższy warunek obowiązuje do każdego z zadań oddzielnie tzn. wykonawca składając ofertę łącznie na obydwa zadania musi wykazać sprzęt niezbędny do wykonania każdego z zadań oddzielnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego wykazu..

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku, należy wykazać, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy nastąpić mogą jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności na podstawie aneksu podpisanego przez każdą ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 04.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników - Chodniki i parkingi w obrębie sołectw Chotomów, Dąbrowa Chotomowska, Rajszew, Skierdy, Suchocin, Boża Wola, Wólka Górska, Trzciany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników. W zakres prac dotyczących zimowego utrzymania chodników, parkingów wchodzą następujące czynności: 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez: zakup, wynajem, magazynowanie, załadowanie i transport. 2) Odśnieżanie chodników, parkingów w poszczególnych sołectwach (WYKAZ CHODNIKÓW i PARKINGÓW dla poszczególnych zadań określa Załącznik do niniejszej SIWZ) 3) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni chodników, parkingów materiałami uszorstniającymi dopuszczonymi do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dn. 24 listopada 2005r.). W czasie zimowego utrzymywania chodników usuwanie śliskości będzie odbywać się poprzez posypywanie na całej długości i szerokości chodników. odśnieżanie chodników w ilości 12,50 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników - Chodniki i parkingi w obrębie sołectwa Jabłonna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników. W zakres prac dotyczących zimowego utrzymania chodników, parkingów wchodzą następujące czynności: 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez: zakup, wynajem, magazynowanie, załadowanie i transport. 2) Odśnieżanie chodników, parkingów w poszczególnych sołectwach (WYKAZ CHODNIKÓW i PARKINGÓW dla poszczególnych zadań określa Załącznik do niniejszej SIWZ) 3) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni chodników, parkingów materiałami uszorstniającymi dopuszczonymi do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dn. 24 listopada 2005r.). W czasie zimowego utrzymywania chodników usuwanie śliskości będzie odbywać się poprzez posypywanie na całej długości i szerokości chodników. Odśnieżanie chodników na terenie Gminy Jabłonna w ilości ok 19,60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.