eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomdostawa mięsa, wędlin i drobiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-10

POZYCJA 8056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa mięsa, wędlin i drobiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu, do kontaktów: Anna Krupa, ul. Krychnowicka 1, 26-607 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 332-45-00, fax (048) 3321508, e-mail: anna.krupa@szpitalpsychiatryczny.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa, wędlin i drobiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SWPZZPOZ w Radomiu ul. Krychnowicka 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa mięsa wędlin i drobiu. Zamówienie składa się z 3 części, ale dana częśc jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć oferę na jedną lub więcej części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o spelnieniu warunków art 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy. 2. Oświadczenie Wykonawcy,że oferowane artykuły mięsne posiadają ważne zezwolenia do obrotu na terenie Polski, oraz spełniają parametry jakościowe. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Opinia sanitarna wydana przez właściwe służby sanitarno-epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transpotru żywności-Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych (Dz.U.Nr21 z 2003 r. poz.179). 5. Dokument potwierdzający wdrożenie systemu jakości HACCP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 28.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 1500 PLN Zadanie 2 - 1500 PLN Zadanie 3 - 500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art 24 ust.1i2 spełniający wymogi art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spelnieniu warunków art 22 ust 1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy. 2. Oświadczenie Wykonawcy,że oferowane artykuły mięsne posiadają ważne zezwolenia do obrotu na terenie Polski, oraz spełniają parametry jakościowe. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Opinia sanitarna wydana przez właściwe służby sanitarno-epidemiologiczne, w sprawie wymagań dotyczących środków transpotru żywności-Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomocniczych w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych (Dz.U.Nr21 z 2003 r. poz.179). 5. Dokument potwierdzający wdrożenie systemu jakości HACCP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres niezmienności cen 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym, lub w kasie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 11:00, SWPZZPOZ w Radomiu ul. Krychnowicka 1 pok. nr 25 (sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa mięsa. 1) Krótki opis: Dostawa mięsa dla SWPZZPOZ w Radomiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa Zadania nr 1 - 175759 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 28.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres niezmienności cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa wędlin. 1) Krótki opis: Dostawa wędlin dla SWPZZPOZ w Radomiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa Zadanie nr 2 - 158136 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 28.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres niezmienności cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa drobiu. 1) Krótki opis: Dostawa drobiu dla SWPZZPOZ w Radomiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa Zadanie Nr 3 - 56393 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.03.2007; Zakończenie: 28.02.2008 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres niezmienności cen 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.