Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Katowice: Robota budowlana:
Wykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Punktu Koordynacji Krwią i Preparatami Krwiopochodnymi zlokalizowanego w budynku Oddziału Dermatologii - przyziemie.
Numer ogłoszenia: 80565 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana: Wykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Punktu Koordynacji Krwią i Preparatami Krwiopochodnymi zlokalizowanego w budynku Oddziału Dermatologii - przyziemie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana: Wykonanie robót remontowo - budowlanych pomieszczeń Punktu Koordynacji Krwią i Preparatami Krwiopochodnymi zlokalizowanego w budynku Oddziału Dermatologii - przyziemie. Zgodnie z : - Rzutem przyziemia - Przedmiarem robót - Specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagan..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanych na czynnym obiekcie szpitalnym - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi okres gwarancji minimum 36 miesięcy. 4 Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w Prawie Zamówień Publicznych według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonywanych na czynnym obiekcie szpitalnym - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie według druku stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 5. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z projektem technicznym- Załącznik nr 5 do siwz, przedmiarem robót - Załącznik nr 6 do siwz i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do siwz. 6. Szczegółowy harmonogram wykonania zamówienia, z którego musi wynikać kolejność wykonywania robót, ich wartość oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3, budynek administarcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3, budynek administarcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Częściowa wymiana stolarki okiennej oraz remont okien drewnianych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- "Zakup i dostawa podręcznego analizatora substancji narkotycznych metodą bezkontaktową ( spektrometr RAMANA) "
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby biura WFOŚiGW w Katowicach".
- Dostawa mobilnych kabin akustycznych
- Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych dla jednostek: CBZC, Centralnego Biura Śledczego Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach oraz jednostek Policji podległych KWP w Katowicach
- "KPP w Żywcu - remont dachu i konstrukcji wsporczej zespołu garaży wyłączonych z użytku zgodnie z posiadaną ekspertyzą oraz podłogi w części garażu" w systemie 'zaprojektuj i wybuduj'
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.