Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Zielona Góra: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH
W PSZCZEWIE I ŁAGOWIE W LATACH 2013 -2014
Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI:
CZĘŚĆ NR 1: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE
CZĘŚĆ NR 2: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W ŁAGOWIE
Numer ogłoszenia: 80558 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE I ŁAGOWIE W LATACH 2013 -2014 Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE CZĘŚĆ NR 2: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W ŁAGOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE I ŁAGOWIE W LATACH 2013 -2014 Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI: CZĘŚĆ NR 1: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE CZĘŚĆ NR 2: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W ŁAGOWIE ZAKRES OBOWIĄZKÓW W RAMACH USŁUGI SPRZĄTANIA: PRZYGOTOWANIE DO SEZONU LETNIEGO OBSŁUGA TURNUSÓW PRZYGOTOWANIE DO OKRESU ZIMOWEGO Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz.93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Formularz ofertowy 3. Formularze cenowe 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wyznacza Koordynatora w zakresie umownym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osoby wskazanej w pkt. 1. O dokonaniu zmiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w terminie 3 dni przed dokonaniem zmiany. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. 3. Wykonawca wyznacza przedstawiciela w zakresie realizacji obowiązków umownych. 4. Wykonawca ma prawo wskazać inną osobę na przedstawiciela. O dokonaniu zmiany Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w terminie 3 dni przed dokonaniem zmiany. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. 5. Dopuszcza się zmianę ceny umownej przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zwiększającą wynagrodzenie brutto należne za wykonanie przedmiotu umowy stosownie do zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2, parter. Cena SIWZ 35,00 zł (+koszty wysyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pokój nr 2, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W PSZCZEWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES OBOWIĄZKÓW W RAMACH USŁUGI SPRZĄTANIA: PRZYGOTOWANIE DO SEZONU LETNIEGO OBSŁUGA TURNUSÓW PRZYGOTOWANIE DO OKRESU ZIMOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2: OBSŁUGA DOMKÓW KEMPINGOWYCH W ŁAGOWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES OBOWIĄZKÓW W RAMACH USŁUGI SPRZĄTANIA: PRZYGOTOWANIE DO SEZONU LETNIEGO OBSŁUGA TURNUSÓW PRZYGOTOWANIE DO OKRESU ZIMOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
więcej: Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





