eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont pomieszczeń szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Słupsk: Remont pomieszczeń szkoły
Numer ogłoszenia: 80553 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, ul. Szczecińska 60, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8433178, fax 059 8433178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - roboty rozbiórkowe - rozebranie ścianek z cegieł, demontaż okładzin posadzkowych, wywóz gruzu, - roboty ogólnobudowlane obejmujące murowanie ścianek działowych grubości ½ cegły, wykucie bruzd pod instalację wod - kan, wykonanie wykuć w murze na ościeżnice drzwiowe, osadzenie ościeżnic drzwiowych, wymiana okien drewnianych na PCV (uchylno - rozwierne), uzupełnienie tynków, licowanie płytkami kat. I ścian i posadzek w pomieszczeniach sanitarnych oraz posadzek w przebieralni, wykonanie przegrody kabin natryskowych z pustaków szklanych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi i olejnymi, - roboty wentylacyjne polegające na wykonaniu i podłączeniu przewodów wentylacyjnych w szatni bloku sportowego z odprowadzeniem zużytego powietrza na zewnątrz pomieszczeń poprzez zastosowanie wentylatorów elektrycznych d: 200, - instalacja wod - kan. c.o. - ułożenie rurociągów stalowych ocynkowanych do poszczególnych kabin natryskowych oraz pomieszczeń sanitarnych, montaż urządzeń sanitarnych, podłączenie instalacji kanalizacyjnej, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe, - roboty elektryczne - uzupełnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach remontowanych, montaż lamp oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz wyłączników, wykonanie odpowiednich pomiarów wymaganych przepisami. ZADANIE NR 2 - rozebranie płytek ceramicznych w holu na powierzchni 179,95m2, - przygotowanie posadzki cementowej pod ułożenie wykładzin rulonowych na powierzchni 622,35, - ułożenie wykładziny rulonowej gr. 2mm PCV homogenicznej z warstwą poliuretanu, grupy ścieralności P, odpornej na nacisk punktowy z wywinięciem na ściany na wysokość 10 cm, - zgrzewanie wykładziny, - wywóz gruzu po rozebranej posadzce ceramicznej, - kolorystykę wykładziny dobierze Zamawiający. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY ZABEZPIECZA DO WYKONANIA PRAC WYKŁADZINĘ RULONOWĄ PCV W ILOŚCI 200 M2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ Ocena spełnienia warunków - spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, b) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie nakładów rzeczowych - zał. nr 1, c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na druku - zał. nr 2, d) wykaz prac oraz zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, realizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na druku - zał. nr 3, e) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna - 25
  • 3. Termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1slupsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr1 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 60.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr1 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 60.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie sal lekcyjnych z terminem realizacji do 01.08.2008 r. Remont szatni bloku sportowego z terminem realizacji do 22.08.2008 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - roboty rozbiórkowe - rozebranie ścianek z cegieł, demontaż okładzin posadzkowych, wywóz gruzu, - roboty ogólnobudowlane obejmujące murowanie ścianek działowych grubości ½ cegły, wykucie bruzd pod instalację wod - kan, wykonanie wykuć w murze na ościeżnice drzwiowe, osadzenie ościeżnic drzwiowych, wymiana okien drewnianych na PCV (uchylno - rozwierne), uzupełnienie tynków, licowanie płytkami kat. I ścian i posadzek w pomieszczeniach sanitarnych oraz posadzek w przebieralni, wykonanie przegrody kabin natryskowych z pustaków szklanych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi i olejnymi, - roboty wentylacyjne polegające na wykonaniu i podłączeniu przewodów wentylacyjnych w szatni bloku sportowego z odprowadzeniem zużytego powietrza na zewnątrz pomieszczeń poprzez zastosowanie wentylatorów elektrycznych d: 200, - instalacja wod - kan. c.o. - ułożenie rurociągów stalowych ocynkowanych do poszczególnych kabin natryskowych oraz pomieszczeń sanitarnych, montaż urządzeń sanitarnych, podłączenie instalacji kanalizacyjnej, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe, - roboty elektryczne - uzupełnienie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach remontowanych, montaż lamp oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz wyłączników, wykonanie odpowiednich pomiarów wymaganych przepisami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-9, 45.43.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 25
    • 3. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana wykładzin w pomieszczeniach szkoły - 622,35m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - rozebranie płytek ceramicznych w holu na powierzchni 179,95m2, - przygotowanie posadzki cementowej pod ułożenie wykładzin rulonowych na powierzchni 622,35, - ułożenie wykładziny rulonowej gr. 2mm PCV homogenicznej z warstwą poliuretanu, grupy ścieralności P, odpornej na nacisk punktowy z wywinięciem na ściany na wysokość 10 cm, - zgrzewanie wykładziny, - wywóz gruzu po rozebranej posadzce ceramicznej, - kolorystykę wykładziny dobierze Zamawiający. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY ZABEZPIECZA DO WYKONANIA PRAC WYKŁADZINĘ RULONOWĄ PCV W ILOŚCI 200 M2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna - 25
    • 3. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.