eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBUDOWA WODOCIĄGU W UL. GŁÓWNEJ W RYDZYNKACH o dł. ok. 170 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Tuszyn: BUDOWA WODOCIĄGU W UL. GŁÓWNEJ W RYDZYNKACH o dł. ok. 170 mb.
Numer ogłoszenia: 80538 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WODOCIĄGU W UL. GŁÓWNEJ W RYDZYNKACH o dł. ok. 170 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie Decyzji Nr 168/2007/T - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 14.12.2007 roku znak: BGiGN.T - 7351/469/179/2007 i polega na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę wodociągu w ul. Głównej w Rydzynkach o dł. ok. 170 mb, w zakres którego wchodzi m.in: - budowa sieci wodociągowej z rur PVC o śred.110 mm - 169,23 m, - budowa przyłączy do posesji w pasie drogowym w liczbie 5 szt. z rur PE o śred. 40 mm, z zakończeniem przyłączy zasuwą odcinającą przed ogrodzeniem ( w granicach pasa drogowego), - budowa 2 szt. hydrantów podziemnych o śred. 80 mm, - budowa niezbędnej armatury odcinającej, według dokumentacji technicznej oraz specyfikacji tehnicznej wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. roboty wykonane pomiędzy 21.04.2003 r., a 21.04.2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa sieci wodociągowej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów, że robota ta zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru). b) dysponują osobą, która przy realizacji przedmiotowego zamówienia sprawować będzie funkcję kierownika budowy - musi to być osoba posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (minimum wodociągowe) i posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia. a) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym - wykonawca spełnia warunek - wykonawca nie spełnia warunku, na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 Pzp - w przypadku spółek informacja dotycząca aktualnych członków władz - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Pzp - dot. podmiotów zbiorowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do IDW 7) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp - załącznik nr 2 do IDW, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. roboty wykonane pomiędzy 21.04.2003 r , a 21.04. 2008 r), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie minimum 1 roboty budowlanej tj. budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 1,0 km ( jeden kilometr) - załącznik nr 6 do IDW, 9) dokumenty ( co najmniej 1 np. referencja, protokół odbioru), potwierdzający, że zamówienie o którym mowa w pkt.5.2.a) zostało wykonane należycie, 10) wykaz zawierający dane osoby o której mowa w pkt.5 2.b) - , która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sprawując funkcję kierownika budowy - załącznik nr 5 do IDW. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień budowlanych wraz z aktualnym wpisem do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 12) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 3 do IDW

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie ul. Piotrkowska 2/4 95-080 Tuszyn sekretariat - pok.nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.