Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Świeradów-Zdrój: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2012/2013 - Zadanie 1 i 2 w zakresie usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2
Numer ogłoszenia: 8050 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2012/2013 - Zadanie 1 i 2 w zakresie usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju w sezonie 2012/2013 - Zadanie 1 i 2 w zakresie usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2. Zakres prac i obowiązków oraz zasady świadczenia usługi określa Specyfikacja Techniczna wraz z załącznikiem do umów z dnia 14.09. 2012 r. OR.ZP1.272-05-I/12 i OR.ZP1.272-05-II/12. Zadanie nr 1 obejmuje 58.733 m2, Zadanie nr 2 obejmuje 55.743 m2- dodatkowych 15 dni dla zadania 1 i dodatkowych 15 dni dla zadania 2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
- Firma Handlowo - Usługowo - Transportowa Paweł - Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5550,00
Oferta z najniższą ceną: 5550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ PILAWSKI -FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA 'PAWEŁ'
- Firma Handlowo - Usługowo - Transportowa Paweł - Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4312,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4657,50
Oferta z najniższą ceną: 4657,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4657,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr: OR.ZP1.271-05/12 zostały zawarte umowy z Wykonawcą na zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych w Świeradowie-Zdroju dla zadań 1 i 2. Z uwagi na panujące tej zimy warunki atmosferyczne, w których często występowało zjawiska oblodzenia dróg i chodników ( brak opadów śniegu, wahania temperatur- dodatnie w dzień, ujemne w nocy, opady marznącego deszczu) Zamawiający często korzystał z usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2. W związku z tym limit dla jednokrotnego usunięcie śliskości na całości dla zadania 1 i 2 został wykorzystany w ilości około 90%. Z prognoz pogodowych wynika, iż w dalszym ciągu będą się utrzymywać podobne warunki atmosferyczne, co będzie powodowało konieczność korzystania przez Zamawiającego z usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2. Z uwagi na konieczność zimowego utrzymania dróg w wymaganym standardzie co najmniej do 15.03.2013 r., w świetle powyższego zachodzi potrzeba ustalenia dodatkowego limitu 15 dni dla usługi jednokrotnego usunięcie śliskości na całości zadania 1 i 2. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: Zadanie I i II. zamówienie podstawowe udzielono w dniu 14.09.2012 r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 14.09.2015 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zadanie I i II. Firma Handlowo - Usługowo - Transportowa Paweł - Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie. 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: Zadanie I. wartość zamówienia podstawowego wynosiła 150.925,93 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty:75.462,97 zł; Zamawiający nie korzystał dotychczas z zamówienia uzupełniającego , w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 75.462,97 zł, a wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 5.550,00 zł, Zadanie II. wartość zamówienia podstawowego wynosiła 138.888,89 zł, co daje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty: 69.444,44 zł; Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego ; w związku z tym Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 69.444,44 zł a wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 4.312,50 zł 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 90620000-9 - usługi odśnieżania CPV 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń; 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Zadanie I i II. (OR.ZP1.272-05-I i II/12 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- Zadanie I. i II. nr 198747-2012 z dnia 14.09.2012 r. , W przedmiotowym postępowaniu zachodzą przesłanki z art. 67 ust. 6 , dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, na okres od dnia zawarcia umowy do 15.03.2013 r. jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.