Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Lublin: 10/Ż/2013
Numer ogłoszenia: 80509 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt ŚLedczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 10/Ż/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I 1 Margaryna roślinna do smarowania pieczywa kostka a250g PN-92/A-86907 gat. I kg 15 000 2 Olej uniwersalny PN-86/A-86908 gat. I l 10 000 II 3 Kasza manna PN-88/A-74036 gat. I kg 2 000 4 Kasza jęczmienna średnia PN-87/A- 74203 gat. I kg 12 500 5 Kasza gryczana cała PN-76/A-74204 gat. I kg 5 750 6 Płatki owsiane PN- 82/A-74037 gat. I kg 2 000 III 7 Ogórek zielony, gruntowy gat. I kg 6 000 IV 8 Kapusta pekińska gat. I kg 3 000 V 9 Kalafior gat. I kg 1 000 VI 10 Rzepa czarna gat. I kg 3 000 VII 11 Burak czerwony, jadalny gat. I kg 3 000 VIII 12 Kapusta biała, młoda gat. I kg 5 000 IX 13 Kapusta czerwona gat. I kg 5 000 X 14 Marchew jadalna, młoda gat. I kg 11 000 XI 15 Ziemniak młody, odmiana żółta gat. I kg 42 000.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od ustalania kwoty wadium od Wykonawców na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonego do oferty oswidczenia o którym mowa w siwz w rozdziale III tj.:podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonego do oferty oswidczenia o którym mowa w siwz w rozdziale III tj.:podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonego do oferty oswidczenia o którym mowa w siwz w rozdziale III tj.:podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonego do oferty oswidczenia o którym mowa w siwz w rozdziale III tj.:podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postepowaniu na podstawie złozonego do oferty oswidczenia o którym mowa w siwz w rozdziale III tj.:podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi, zał. Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Arteszt Śledczy w Lublinie ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Arteszt Śledczy w Lublinie ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Margaryna, Olej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Margaryna roślinna do smarowania pieczywa kostka a 250g PN-92/A-86907 gat. I kg 15 000 2 Olej uniwersalny PN-86/A-86908 gat. I l 10 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9, 15.41.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasza manna PN-88/A-74036 gat. I kg 2 000 Kasza jęczmienna średnia PN-87/A- 74203 gat. I kg 12 500 Kasza gryczana cała PN-76/A-74204 gat. I kg 5 750 Płatki owsiane PN- 82/A-74037 gat. I kg 2 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.80-5, 15.61.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ogórek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogórek zielony, gruntowy gat. I kg 6 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kapusta pekińska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta pekińska gat. I kg 3 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kalafior.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafior gat. I kg 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rzepa czarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzepa czarna gat. I kg 3 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.14-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Burak czerwony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burak czerwony, jadalny gat. I kg 3 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kapusta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała, młoda gat. I kg 5 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kapusta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta czerwona gat. I kg 5 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Marchew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew jadalna, młoda gat. I kg 11 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniak młody, odmiana żółta gat. I kg 42 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





