Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Celestynów: Na dostawę ambulansu sanitarnego dla Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Celestynowie przy ul. Reguckiej 5, woj. mazowieckie.
Numer ogłoszenia: 80502 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897074, fax 022 7897038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.celestynow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę ambulansu sanitarnego dla Zakładu Opieki Zdrowotnej w Celestynowie przy ul. Reguckiej 5, woj. mazowieckie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego ambulansu sanitarnego wyprodukowanego w roku 2008 o parametrach: Lp Parametry Nadwozie 1. Typu furgon zamknięty (kolor biały), 2. Przystosowany do przewozu min. 3 osób (z kierowcą) w pozycji siedzącej + 1 osoba w pozycji leżącej na noszach, 3. Drzwi z tyłu nadwozia przeszklone, dwuskrzydłowe, obejmujące całą ścianę tylną, otwierające się pod kątem 180 º - wyposażone dodatkowo w ograniczniki oraz blokady położenia skrzydeł. Drzwi wyposażone w światła awaryjne włączające się automatycznie przy otwarciu drzwi, 4. Drzwi boczne prawe przesuwane do tyłu z otwieraną szybą, 5. Wizualny sygnał ostrzegający kierowcę w czasie jazdy o fakcie niecałkowitego domknięcia drzwi 6. Centralny zamek wszystkich drzwi, 7. Okna w kabinie sanitarnej pokryte w 0,67 wysokości folią półprzeźroczystą 8. Poduszka powietrzna dla kierowcy 9. Ściana działowa pomiędzy przedziałem medycznym a kabiną kierowcy, umożliwiająca komunikację 10. Regulowana kolumna kierownicy 11. Elektrycznie sterowane szyby z przodu 12. Elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka wsteczne. Silnik 13. Wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 1900 cm³ 14. O mocy min. 100 KM, moment obrotowy min. 200 Nm. Zespół napędowy 15. Skrzynia biegów manualna synchronizowana: min. 5 biegów do przodu i bieg wsteczny 16. Napęd na koła przednie Układ hamulcowy 17. Z układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania typu ABS 18. Hamulce tarczowe przedniej osi Układ kierowniczy 19. Ze wspomaganiem. Zawieszenie 20. Oś napędzana ze stabilizatorem, oś tylna - charakterystyka zawieszenia dostosowana do statycznego obciążenia ambulansu zapewniająca odpowiednią stabilność i przyczepność pojazdu podczas szybko pokonywanych zakrętów. Ogrzewanie i wentylacja 21. Ogrzewanie cieczą chłodzącą silnik, dotyczy również przedziału medycznego 22. Mechaniczna wentylacja nawiewno - wywiewna; zapewniająca możliwość dwudziestokrotnej wymiany powietrza na godzinę w czasie postoju pojazdu 23. Klimatyzacja Instalacja elektryczna 24. Alternator o mocy zapewniającej właściwe ładowanie akumulatora (min 700W), 25. W pomieszczeniu dla pacjenta min. 2 gniazda-podłączenia 12V Oznakowanie pojazdu 26. Belka świetlna z 2 lampami wyładowczymi stroboskopowymi w przedniej części pojazdu- z możliwością nadawania komunikatów głosowych, podświetlony napis AMBULANS, 27. 2 niebieskie lampy pulsacyjne, na wysokości pasa przedniego barwy niebieskiej, 28. Światła awaryjne zamontowane na drzwiach tylnych włączające się po ich otwarciu 29. Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła pojazdu na wysokości linii podziału nadwozia, wykonany z folii odblaskowej 30. Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu, kolor niebieski odblaskowy 31. Oznaczenie - logo właściciela ambulansu Oświetlenie specjalne 32. Reflektor zewnętrzny z tyłu pojazdu ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, z możliwością włączania (wyłączania zarówno z kabiny kierowcy jak przedziału medycznego Sygnalizacja dźwiękowa 33. Sygnał dźwiękowy modulowany o mocy min.100 W z możliwością podawania komunikatów głosem Wyposażenie pojazdu 34. Wszystkie miejsca siedzące w kabinie kierowcy wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki 35. Fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz z podłokietnikiem 36. Młotek do wybijania szyb zintegrowany z nożem do przecinania pasów bezpieczeństwa 37. Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym 38. Szperacz w kabinie kierowcy na elastycznym przewodzie 39. Trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy z podnośnikiem, apteczka pojazdu, gaśnica Wyposażenie przedziału medycznego 40. Fotele pokryte tapicerką łatwo zmywalną, wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa 41. Na ścianie lewej ergonomiczna szafka zamykana, wykonanych z tworzywa sztucznego, zabezpieczona przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów, bez ostrych krawędzi, szafka na butlę tlenową, umożliwiająca kontrolę ciśnienia w instalacji oraz łatwą wymianę butli 42. Wzmocniona podłoga, wyłożona wykładziną antypoślizgową, łatwo zmywalną połączoną szczelnie z pokryciem boków zapewniająca odpływ płynów z wnętrza pojazdu 43. Uchwyt do kroplówki na 2 szt. płynów infuzyjnych mocowany w suficie - uchwyt do kroplówki musi wytrzymać obciążenie 5 kg 44. Instalacja tlenowa z 1 butlą (10l tlenu), 45. Izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału medycznego 46. Oświetlenie charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej: 1) min. 2 punkty ze światłem rozproszonym, 2) oświetlenie halogenowe z regulacją kąta umieszczone nad noszami - min. 1 pkt 47. Stanowisko noszy głównych umożliwiające łatwe wprowadzenie noszy oraz ich zablokowanie na czas jazdy, Nosze transportowe monoblokowe Nosze główne wielozadaniowe na zintegrowanym transporterze o następujących parametrach: - przystosowanie do prowadzenia reanimacji - twarde podłoże - możliwością płynnej regulacji nachylenia oparcia pod plecami w zakresie 0-75 º - konstrukcja ramy noszy umożliwiająca przewożenie deski ortopedycznej pod leżem noszy - kompletem pasów zabezpieczających ( pasy szelkowe i 3 pasy poprzeczne ) - wielofunkcyjny materac z 6 uchwytami pozwalający na wykorzystanie jako nosze pachtowe - składanym statywem do kroplówek - opuszczane oparcia boczne - 4 duże kółka o średnicy min 200 mm ± 10 % : min. dwa obrotowe w zakresie 360st. , hamulce na min 2 kołach - obciążenie dopuszczalne min. 150 kg - waga noszy do 35 kg - funkcja automatycznego rozkładania podwozia transportera przy wyjeździe z ambulansu - mocowanie do podłogi lub lawety ambulansu - zgodne z normą PN-EN 1789 ( atest 10 g. ) - załączyć do oferty 48. Miejsce mocowania dla butli 10 l tlenu przy ciśnieniu roboczym 150 atm, Dodatkowe wymagania 49. Gwarancja na ambulans i nosze główne min. 24 m-ce, 50. Gwarancja na silnik i podzespoły mechaniczne oraz adaptację min. 24 m-ce 51. Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 3 lata 52. Gwarancja na perforację nadwozia minimum 8 lat 53. Świadectwo homologacji samochodu specjalnego - karetki sanitarnej - załączyć do oferty Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na zaoferowany sprzęt medyczny serwis autoryzowany na terenie Polski świadczący usługi gwarancyjne i pogwarancyjne w tym przeglądy okresowe i naprawcze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki dodatkowe: - wykonali potwierdzone referencjami co najmniej dwie usługi o charakterze i wielkości zbliżonej do zamówienia, - akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustaw posiadają uprawnienia niezbędne do sprzedaży niniejszego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( ważne na dzień składania ofert) że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, 3) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) że oferent nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) referencje potwierdzające doświadczenie oferenta tj. udokumentowanie co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w ostatnich pięciu latach o charakterze i wielkości zbliżonym do przedmiotu zamówienia, 7) dokument stwierdzający wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia, wypełniony formularz oferty - wraz z załącznikami od 1-2, W przypadku złożenia oferty łącznej ( przez podmioty występujące wspólnie np. konsorcja) do oferty należy dołączyć umowę określającej m.in. przedmiot umowy, wskazanie podmiotu wiodącego upoważnionego do podpisania oferty, czas obowiązywania umowy, zasady odpowiedzialności solidarnej podmiotów za realizację zamówienia, podział zadań w trakcie realizacji zamówienia. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ CELESTYNÓW UL.REGUCKA 5 05-430 CELESTYNÓW.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ CELESTYNÓW UL.REGUCKA 5 05-430 CELESTYNÓW POKÓJ NR 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2026 r.
- ,,Dostawa i montaż serwera wraz z oprogramowaniem, routera oraz UPS do szafy serwerowej w budynku Urzędu Gminy w Celestynowie.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie
- "Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ostrów".
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2026 r.
- Modernizacja kotłowni gazowej w istniejącym budynku użyteczności publicznej zlokalizowanym w miejscowości Stara Wieś, ul. Mickiewicza 2
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





