Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Biłgoraj: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnicta Biłgoraj w 2008r
Numer ogłoszenia: 80352 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6860028, 6868099, fax 084 6864259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl.bilgoraj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnicta Biłgoraj w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Biłgoraj, elementów mundurowych leśnika /kod CPV 18000000-9, 18100000-0, 18115000-8, 19300000-9/, oraz sortów BHP /kod CPV 18131000-6/, wykonanych według wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007 r. nr 51, poz.342), - Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. z wzorcami mundurów i przedmiotów uzupełniających mundurów leśnika oraz wzorcową dokumentacją techniczną, - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r, w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów. Wzorce umundurowania wraz z kopiami dokumentacji technicznej są do wglądu w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie ul. Czechowska 4 Dostawa odzieży ochronnej i obuwia bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy -odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007 -odzież ochronna ochrona przed deszczem PN-EN 343:2007-02-09 -odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN/4058:2007, -środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5916 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r., Szczegółowe określenie poszczególnych elementów umunduowania i sortów bhp opisano w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, c) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem ( dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i wartością nie mniejszą niż 60 tys. zł netto każda , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Wykonają zamówienie samodzielnie bez zatrudniania podwykonawców , 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: 3.1.ustanowią lidera, 3.2.spełniają warunki 1. oddzielnie przez każdego z wykonawców, 3.3.spełniają pozostałe warunki łącznie. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne a ponadto posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/ wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy z na załączonym wzorze stanowiącym załącznik nr 3 wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zrealizowanych dostaw. W przypadku składania oferty wspólnej: 5/ pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie dla lidera do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne- wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 6/ wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt. 2, 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 7/ nie uzupełnienie braków przez wykonawcę w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/bilgoraj
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Biłgoraj 23-400 Biłgoraj ul. Zamojska 96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:Nadleśnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul.Zamojska 96 sekretariat - pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Szkolenie grupowe: "Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (...)"
- Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- remont drogi powiatowej nr 2907L Wólka Abramowska - Albinów w miejscowości Wólka Abramowska
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- Dostawy odzieży roboczej
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.