To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-11
Poznań: Dostawa artykułów biurowych dla MOPR
Numer ogłoszenia: 80348 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46246 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych dla MOPR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w następujących placówkach MOPR w Poznaniu: MOPR siedziba główna ul. Cześnikowska 18 MOPR Dział Ekonomiczny ul. Cześnikowska 18B MOPR Program Wsparcia Rodzin, ul. Matejki 50 parter MOPR Asystenci Rodziny, ul. Matejki 50 parter MOPR Filia Grunwald ul. Matejki 50 III piętro MOPR Filia Jeżyce ul. Długosza 18a MOPR Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81 MOPR Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5/7 MOPR Filia Wilda ul. Opolska 58 MOPR Filia Piątkowo os. W. Łokietka 104 MOPR Sekcja ds. DPS, os. Powstańców Warszawy 1B MOPR Klub Integracji Społecznej, ul. Kochanowskiego 6/1 Wykaz asortymentowo-ilościowy zawarto w załączniku nr 1A do SIWZ, który po wypełnieniu stanowić będzie załącznik nr 1 do wzoru umowy. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Całość zamówienia należy zrealizować w czterech dostawach, które planowane są w miesiącach (marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień), chyba że z przyczyn proceduralnych data pierwszej dostawy nie będzie możliwa, wówczas pierwsza dostawa nastąpi w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Dostawy będą realizowane do poszczególnych placówek MOPR, zgodnie z pisemnym zamówieniem, złożonym przez Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych przed dostawą w ww. miesiącach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75322,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68800,00
Oferta z najniższą ceną: 45982,98 / Oferta z najwyższą ceną: 78171,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa papierów do drukarek laserowych, atramentowych i risografu
- Sukcesywna dostawa papieru do druku dla Zakładu Poligrafii Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





