eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeRemont części nawierzchni ulicGostyńskiej, Kawika, Piaskowej i Ściegiennego w Orzeszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Orzesze: Remont części nawierzchni ulic: Gostyńskiej, Kawika, Piaskowej i Ściegiennego w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 80323 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części nawierzchni ulic: Gostyńskiej, Kawika, Piaskowej i Ściegiennego w Orzeszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont części nawierzchni ul.Gostyńskiej w Orzeszu - Zgoniu zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 5 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 18,0 m2 - wykonanie koryta na gł.15cm 12,0 m3 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15cm 60,0 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.8cm 60,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 16,8 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa ścieralna) 915,0 m2 2. Remont części nawierzchni ul.Kawika w Orzeszu - Zawadzie zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 6 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 7 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 56,9 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 11,85 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna) 1088,0 m2 3. Remont części nawierzchni ul.Piaskowej w Orzeszu - Woszczycach zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 8 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9 do SIWZ) - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 25,2 m2 - wykonanie koryta na gł.10cm 4,4 m3 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15cm 22,0 m2 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.5cm 22,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 5,0 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 5cm (warstwa ścieralna) 772,2 m2 4. Remont części nawierzchni ul.Ściegiennego w Orzeszu - Jaśkowicach zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą przedmiar robót (zał. nr 10 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 11 do SIWZ). - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr.4cm mechanicznie 14,0 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy frezem asfaltowym gr. 5cm 5,5 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową ręczne 42,84 t - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna) 980,0 m2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie. Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z zgłoszeniem budowy, ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.06.2009r. do godz. 9.00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić następujący warunek: 1. Dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami: - walec drogowy min 10 ton - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego - samochód samowyładowczy z przykryciem o ładowności nie mniejszej niż 5 ton - skrapiarka 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami /minimum 1 osoba/ posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). C) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 3 O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. D) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wpisana na listę członków właściwej Okręgowej Izby Zawodowej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności załącznik nr 2 do SIWZ. O ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz05_09.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, pokój nr 5, jak również za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 17.06.2009r. do godz. 9.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 Orzesze 43-180..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.