To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80316 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Kalisz: Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii
w zakresie robót ogólnobudowlanych
w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu,
w podziale na 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59904
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, krajowy numer identyfikacyjny
25052391600000, ul.
ul. Dobrzecka
18,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
62 598 55 00, faks
62 598 55 01, e-mail
zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mzbm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez Zamawiającego tj. : budynkach mieszkalnych i użytkowych, budynkach służby zdrowia, lokalach mieszkalnych i użytkowych, lokalach gminy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, garażach, budynkach gospodarczych oraz na terenach zewnętrznych przynależnych do nieruchomości, w podziale na 2 części: Część 1: Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie Zamawiającego z wyłączeniem nieruchomości służby zdrowia. Część 2: Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w nieruchomościach służby zdrowia. 2. Roboty objęte niniejszym zamówieniem mogą być zlecane w całym zasobie, którym zarządza Zamawiający. MZBM zarządza 301 budynkami, w tym : 174 budynkami komunalnymi, 25 budynkami procentowymi, 92 budynkami prywatnymi, 10 budynkami służby zdrowia oraz 3.101 lokalami w budynkach wspólnot mieszkaniowych 2. Rodzaj robót, zakres i warunki ich wykonania określony został w sIWZ i załącznikach do SIWZ . 45.42.00.00-7 Nakładanie powierzchni kryjących 50.00.00.00-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45110000-1,
45262630-6,
44440000-3,
45420000-7,
50000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie Zamawiającego z wyłączeniem nieruchomości służby zdrowia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1823077.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1638995.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w nieruchomościach służby zdrowia. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT330619.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 278254.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Ostrzeszów przy ul. Polnej i Wierzbowej, gm. Ostrzeszów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Doposażenie pracowni laboratoryjnych na kierunku Elektrotechnika
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.