eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-10/16

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-07

Bia³ystok:
Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-10/16

Numer og³oszenia: 80262 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa sprzêtu komputerowego ZP/PN-10/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Czê¶æ 1 - dostawa laptopa w ilo¶ci 1 szt.;
1.2 Czê¶æ 2 - dostawa komputerów stacjonarnych:
1) jednostka systemowa - 20 szt.
2) monitor - 22 szt.
3) UPS - 17 szt.
4) czytnik kodów kreskowych - 2 szt.
1.3 Czê¶æ 3 - dostawa drukarek wraz z materia³ami eksploatacyjnymi:
1) drukarka laserowa mono z interfejsem sieciowym - 2 szt.
2) drukarka laserowa kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt.
3) drukarka ig³owa z w±skim wa³kiem - 1 szt.
4) urz±dzenie wielofunkcyjne mono A4 - 2 szt.
1.4 Czê¶æ 4 - dostawa drukarek termotransferowych wraz z materia³ami eksploatacyjnymi:
1) drukarka termotransferowa do wydruku etykiet - 2 szt.
2) drukarka termotransferowa do wydruku kodów - 8 szt.
2. Wykonawca w ramach oferty zobowi±zuje siê:
2.1 zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowy (oferowane urz±dzenia winne byæ wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w 2015 r.), w najnowszej (najwy¿szej) dostêpnej aktualnej wersji, kompletny i przygotowany do eksploatacji,
2.2 zaoferowaæ przedmiot zamówienia posiadaj±cy deklaracjê zgodno¶ci CE (urz±dzenia oznaczone znakiem CE), zapewniaj±cy bezpieczn± i higieniczn± pracê zgodnie z obowi±zuj±cymi na terenie RP normami i przepisami,
2.3 uwzglêdniæ akcesoria niezbêdne do instalacji, pod³±czenia, uruchomienia, prawid³owego funkcjonowania w optymalnych warunkach i sprawdzenia zaproponowanego przedmiotu zamówienia we wszystkich miejscach jego u¿ytkowania,
2.4 dostarczyæ, wnie¶æ, zainstalowaæ, skonfigurowaæ, uruchomiæ oraz przetestowaæ przedmiot zamówienia we wskazanych przez Zamawiaj±cego lokalizacjach,
2.5 przeprowadziæ szkolenie stanowiskowe pracowników wskazanych przez Zamawiaj±cego,
2.6 udzieliæ pe³nej gwarancji na przedmiot zamówienia przez okres min. 24 miesiêcy licz±c od daty podpisania bezusterkowego Protoko³u odbioru, instalacji, wdro¿enia i przeszkolenia,
2.7 zapewniæ dostêp do pomocy technicznej, umo¿liwiaj±cy zg³aszanie wad lub usterek 24 godz./dobê telefonicznie lub przez Internet.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.61.30-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 38.52.00.00-6, 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-0, 30.23.72.80-5, 50.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysoko¶ci:
1.1 Czê¶æ 1: 120,00 z³ (s³ownie: sto dwadzie¶cia z³otych),
1.2 Czê¶æ 2: 2 100,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce sto z³otych),
1.3 Czê¶æ 3: 570,00 z³ (s³ownie: piêæset siedemdziesi±t z³otych),
1.4 Czê¶æ 4: 390,00 z³ (s³ownie: trzysta dziewiêædziesi±t z³otych).
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1 pieni±dzu,
3.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze nr ZP/PN-10/16 - Czê¶æ.... Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie, formach okre¶lonych w pkt 3.2 - 3.5, orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, przy czym dokument ten nie mo¿e stanowiæ ca³o¶ci z ofert±.
6. Zaleca siê, aby Wykonawca poda³ w ofercie formê w jakiej zosta³o wniesione wadium oraz datê wniesienia wadium.
7. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie, w zakresie dostawy sprzêtu komputerowego, w celu pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ ten warunek je¿eli wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± (1) dostawê sprzêtu komputerowego o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku


    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty


    1. Specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SIWZ
    2. Test wydajno¶ci PassMark Performance Test (dot. Czê¶ci 1 i Czê¶ci 2).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Formularz oferty - sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SIWZ.
2. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).
3. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SIWZ lub inny dokument, z którego wynika takie zobowi±zanie (je¿eli dotyczy).
4. O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 9 do SIWZ (je¿eli dotyczy).
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) pkt 2) - sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa wy¿ej winne byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ umowê w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorach umów, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SIWZ oraz Za³±cznik nr 11 do SIWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie okre¶lonym we Wzorach umów, stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SIWZ oraz Za³±cznik nr 11 do SIWZ.
3. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 2., mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pok. 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt jednej strony 0,40 PLN (op³ata w Kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pok. 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laptopa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa laptopa w ilo¶ci 1 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8, 48.62.00.00-0, 30.23.72.80-5, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych:
    1) jednostka systemowa - 20 szt.
    2) monitor - 22 szt.
    3) UPS - 17 szt.
    4) czytnik kodów kreskowych - 2 szt.
    .

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.61.30-6, 30.23.13.00-0, 30.23.72.80-5, 48.62.00.00-0, 48.00.00.00-8, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek wraz z materia³ami eksploatacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek wraz z materia³ami eksploatacyjnymi:
    1) drukarka laserowa mono z interfejsem sieciowym - 2 szt.
    2) drukarka laserowa kolor z interfejsem sieciowym - 3 szt.
    3) drukarka ig³owa z w±skim wa³kiem - 1 szt.
    4) urz±dzenie wielofunkcyjne mono A4 - 2 szt.
    .

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.72.80-5, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 38.52.00.00-6, 30.12.51.20-8, 50.31.20.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek termotransferowych wraz z materia³ami eksploatacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek termotransferowych wraz z materia³ami eksploatacyjnymi:
    1) drukarka termotransferowa do wydruku etykiet - 2 szt.
    2) drukarka termontransferowa do wydruku kodów - 8 szt.
    .

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.21.00-5, 30.19.23.00-0, 50.31.20.00-5, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.