Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kościan: remont i przebudowa sieci dróg powiatu kościańskiego - etap I/3: droga powiatowa w miejscowości Lubiń Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Kościanie, do kontaktów: Andrzej Przybyła, Al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120825, e-mail: andrzejprzybyla@powiatkoscian.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatkoscian.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa sieci dróg powiatu kościańskiego - etap I/3: droga powiatowa w miejscowości Lubiń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubiń, gmina Krzywiń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa sieci dróg powiatu kościańskiego - etap I/3: droga powiatowa w miejscowości Lubiń 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Fotografie i opisy przedstawiające wykonane roboty budowlane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont i przebudowa sieci dróg powiatu kościańskiego - etap I/3: droga powiatowa w miejscowości LubińPrace polegać będą na przebudowie zbiegu dwóch dróg powiatowych nr 21153 na odcinku 0,599 km i nr 21 154 na odcinku 0,403 km w miejscowości Lubiń.Parametry nowoprojektowanej drogi:-Klasa ulicy Z - zbiorcza-Kategoria obciążenia ruchem KR2-Prędkość projektowa Vp 40 km/h-Projektowana szerokość jezdni 7,00; 5,50 ; 6,00 m-Szerokość ciągu pieszo-rowerowego 2,00 - 2,50 m-Pochylenie poprzeczne jezdni 2%-Odwodnienie kanalizacja deszczowaPoczątek trasy dla odc.I założono za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką 308. Koniec trasy odc.I zlokalizowano za skrzyżowaniem z ulica Stefaniaka w km 0+599,05.Początek trasy dla odc.II (ul.Stefaniaka) założono za skrzyżowaniu z odc.I - ul.Powstańców Wlkp. Koniec trasy - odc.II zlokalizowano w km 0+402,71.Szerokości jezdni:-Odc.I 0+000,00 - 0+517,96 7,00 m 0+517,96 - 0+599,05 5,50 m -Odc.II 0+000,00 - 0+044,05 5,00 i 4,50 m 0+044,05 - 0+402,71 6,00 mCiągi pieszo-rowerowe:-Odc.I 0+000,00 - 0+148,46 2,50 m str.\L\ 0+148,46 - 0+599,05 2,00 - 2,50m str.\P\ -Odc.II 0+000,00 - 0+402,71 2,00 m str.\L\W ciągu odc.I od km 0+148,46 do skrzyżowania z ulica Stefaniaka, strona \L\ założono także chodnik o zmiennej szerokości - oddzielony od jezdni pasem zieleni. W km od 0+087,50 - 0+172,50 przyjęto pozostawienie istniejącego chodnika bez zmian. W ciągu odc.II projektowany jest chodnik szer. 1,50 m po stronie prawej w km 0+000,00 - 0+088,00.Planowane jest wykonanie 3 zatok autobusowych, w tym jedną dla autobusów szkolnych oraz 2 wyspy dzielące z azylami w obrębie przejść dla pieszych.Wartość zamówienia ( przedział) 60.000 - 5.278.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia-Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych-Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji- Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w specyfikacji-Wykonawca wniesie wadium w wymaganej formie-Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat pięciu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.-Wymagany minimalny obrót roczny 8.000.000 PLN.-Zdolność kredytowa wykonawcy do kwoty 500.000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostarczenie dokumentów wymaganych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem umowa spółki cywilnej-Oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałami kopie aktualnych (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, ewentualnie zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnej ( wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty ) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat pięciu robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonania zamówienia (uprawnienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu wykonawcy.-Oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałami sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata. Wymagany minimalny obrót roczny 8.000.000 PLN.-Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty 500.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy-Oświadczenie dotyczące art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych-Kosztorys ofertowy- Dowód wniesienia wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkoscian.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym opłatę za SIWZ należy uiścić w kasie Starostwa Powiatowego w Kościanie przy Al.Kościuszki 22. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 09.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2007, godzina 09:00, Starostwo Powiatowe w Kościanie, Al.Kościuszki 22, sala nr 120.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006, Priorytet III Rozwój lokalny, Działanie 3.2 Obszary podlegające restrukturyzacji 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- 1. Rozbudowa budynku szkoły poprzez dobudowę windy zewnętrznej.2. Zwiększenie efektywności energetycznej budynku ZSS im. M. Konopnickiej w Kościanie lokalizacja Kiełczewo ul. Kościańska 2.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3925P Lubiń - Żelazno ( do km 7+990 do km 8+790)
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Kościan - wymiana opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy
- Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego im. Oskara Bielawskiego w Kościanie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Wyzwolenia 24 w Kościanie."
- Kompleksowa usługa prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej wraz z dzierżawą bielizny
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.