Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kostrzyn: BUDOWA ULIC: HARCERSKIEJ I NOWY ŚWIAT W KOSTRZYNIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, do kontaktów: Daniel Lewicki i Łukasz Kruszona - w. 21 Aleksandra Kaczmarek - El-Masri - w. 18, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191, e-mail: um@kostrzyn.wlkp. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kostrzyn.wlkp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULIC: HARCERSKIEJ I NOWY ŚWIAT W KOSTRZYNIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ul. Harcerska i ul. Nowy Świat w Kostrzynie, powiat poznański, woj. wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. budowa z kostki brukowej dwóch ulic : Harcerskiej (ciąg pieszojezdny) i Nowy Świat w Kostrzynie o łącznej długości ulic 260,00 m, zgodnie z uzgodnionym Harmonogramem rzeczowym robót. 2. budowa ciągu pieszojezdnego w ul. Harcerskiej (dł. 159 m) oraz nawierzchni jezdni w ulicy Nowy Świat (dł. 101 m) o łącznej powierzchni 1731,81m2 , 3. budowa chodników w ul. Nowy Świat oraz na połączeniu ul. Harcerskiej z ulicą Powstańców Wlkp. (328,50 m2) 4. budowa wjazdów (18,00 m2) do wszystkich posesji : 5. budowa połączeń nawierzchni projektowanej z istniejącą nawierzchnią asfaltową poprzez ułożenie krawężnika betonowego 12 x 25 cm, ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej zwykłej z betonu B 15, 6. budowa ścieków (361,50 m2) z dwóch rzędów kostki brukowej typ cegła gr. 8cm, ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm (gotowa mieszanka) i na ławie betonowej zwykłej klasy B 15; 7. wykonanie odwodnienia ulic: a) budowa kanału PCV śr. 315 mm - l = 117,00 m b) budowa przykanalików śr. 200 mm - l = 55,60 m; c) budowa wpustów ulicznych śr. 500 mm - 7 szt. d) budowa studni rewizyjnych śr. 1000 mm - 7 szt. 8. Wykonanie oznakowania pionowego, 9. Obsługa geodezyjna budowy, 10. dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia powyżej 60 000 euro i poniżej5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 14.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi dysponować : a) pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b) osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych (bez ograniczeń) i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat) wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (wartość zamówienia min. 80 % ceny ofertowej brutto), o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę), 3) Wykonawca posiada na swoim koncie/ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji -środki finansowe/posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem, 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców : a) W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty: - Szczegółowy wykaz zakresu robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane z wykonaniem oznakowania pionowego i obsługą geodezyjną, - uprawnienia posiadane przez wyznaczonych przez podwykonawcę pracowników i odpowiednie zaświadczenia, - wzór umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcą, b) Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji robót będzie mogła nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, c) Całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. c) pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do realizacji zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania polegać będzie na sprawdzeniu wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawców do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 07.08.2006 r.), 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 6) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 7) Wypełniony i podpisany \KOSZTORYS OFERTOWY - zał. nr 5 do SIWZ. 8) Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami do niej. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę innymi katalogami kosztorysowymi, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do sporządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych; 9) zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona (zał. Nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru - zał. Nr 7), b) wykaz osób i podmiotów (tylko kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. Nr 8) oraz uprawnienia i zaświadczenia, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach robót (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru -zał. Nr 6), d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, (tj. wystawione po dniu 07.11.2006 r.),
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (zamówienia publiczne, SIWZ, lub BIP, przetargi, SIWZ). Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ (opłata: 10,00 zł na konto w ING Bank Śląski S.A. nr 62 1050 1520 1000 0022 7346 5050) można otrzymać : w siedzibie zamawiającego, pok. 31 - osobiście, lub adres zainteresowanego za zaliczeniem pocztowym plus koszty przesyłki - na prośbę Wykonawcy przesłaną faksem, e: mailem lub listem. Prośba musi zawierać: dokładny adres Wykonawcy (kod, miejscowość, ulica, nr domu i nr lokalu), nr telefonu/fax-u , NIP, dane osoby do kontaktu oraz podpis. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 09.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.02.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Kostrzynie, 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5 pok. 32 lub 20.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





