eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiProjekt przebudowy budynku PMCSR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Sokołów Podlaski: Projekt przebudowy budynku PMCSR
Numer ogłoszenia: 80151 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sokołów Podlaski , ul. Wolności 21, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolowpodl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy budynku PMCSR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Podlaskiego Młodzieżowego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego przy ulicy BULWAR w Sokołowie Podlaskim. Zakres projektu : - Przebudowa kompleksu wejściowo - szatniowego basenu kąpielowego według koncepcji znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego, - Dobudowa widowni i wejścia na widownię - wg koncepcji j.w. - Przystosowanie wejścia głównego do budynku dla osób niepełnosprawnych. - Wygospodarowanie pomieszczenia na sprzęt czyszczący (szorowarka, odkurzacz basenowy) w bezpośrednim sąsiedztwie basenu. - Zaprojektowanie systemu odzysku ciepła z wody technologicznej (natryski) i wentylacji (basen) z użyciem kolektorów słonecznych. - Zaprojektowanie w hali basenu sufitu podwieszanego wraz z przystosowaniem systemu wentylacyjnego hali. Uwaga! - Projektując nowe wejście od strony widowni należy uwzględnić zatwierdzony projekt budynku szatniowego znajdujący się w posiadaniu inwestora (zaprojektować wspólne wejście do obu budynków od ul. Bulwar i łącznik między budynkami) - Projektując rozbudowę budynku basenu należy uwzględnić, że na terenie po wschodniej stronie budynku PMCSR zostało zaprojektowane boisko sportowe obudowane lekką halą wraz z budynkiem szatniowym i infrastrukturą, natomiast w budynku PMCSR został wydzielony hotel, który musi funkcjonować niezależnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy którzy: a) spełniają wszystkie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 roku, Nr 171, poz. 1058); b) złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonali z należyta starannością przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem* usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami, np. referencjami; *rodzaj zamówienia - usługi związane z projektowaniem basenów sportowych lub rekreacyjnych; Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Formularz oferty (na załączonym druku); b) Oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) - wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do siwz; UWAGA: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 lit. b według treści jak w załączniku Nr 1 do specyfikacji składa upoważniony przedstawiciel konsorcjum (np. lider), natomiast każdy z członków składa oświadczenie według treści jak w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; e) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie - wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do siwz;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sokolow.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: k.krysiak@sokolowpodl.pl lub Urząd Miasta Sokołów Podlaski, ul. Wolności 21, 08-300 Sokołów Podlaski, pokój Nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta lub pokój Nr 23 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.