eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW Z RÓŻNYCH OBSZARÓW DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ I BANKU KRWI ORAZ MATERIAŁÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ W PRACOWNI ANATOMOPATOLOGII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-14

Tarnowskie Góry: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW Z RÓŻNYCH OBSZARÓW DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ I BANKU KRWI ORAZ MATERIAŁÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ W PRACOWNI ANATOMOPATOLOGII
Numer ogłoszenia: 8013 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW Z RÓŻNYCH OBSZARÓW DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO BADAŃ Z ZAKRESU SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ I BANKU KRWI ORAZ MATERIAŁÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ W PRACOWNI ANATOMOPATOLOGII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań, dostawa odczynników. Zamówienie składa się z 11 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa pasków testowych do badania moczu i materiałów kontrolnych oraz dzierżawa systemu analitycznego do badania moczu: czytnika do paskowej analizy skriningowej wraz z oprogramowaniem komputerowym do konsolidacji wyników badań testami paskowymi i badań mikroskopowych; Pakiet nr 2 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania D-Dimerów i Prokalcytoniny oraz dzierżawa analizatora do tych badań; Pakiet nr 3 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania morfologii krwi oraz dzierżawa dwóch analizatorów do tych badań; Pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów immunochemicznych oraz dzierżawa analizatora do tych badań; Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów koagulologicznych oraz dzierżawa analizatora do tych badań; Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania glukozy w krwi kapilarnej oraz dzierżawa analizatora do tych badań; Pakiet nr 7 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów krytycznych oraz dzierżawa dwóch analizatorów do tych badań; Pakiet nr 8 - Dostawa odczynników monoklonalnych do serologii grup krwi; Pakiet nr 9 - Dostawa krwinek wzorcowych do serologii grup krwi; Pakiet nr 10 - Dostawa odczynników pomocniczych oraz książek dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi; Pakiet 11 - Dostawa materiałów do wykonywania badań w pracowni anatomopatologii. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zgodnie z art. 17 i art. 10 Ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11 maja 2001r., (Dz. U. z 2001r. Nr 63, poz. 638 ze zm.) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów opakowaniowych po odczynnikach, zawierających niebezpieczne substancje chemiczne, według potrzeb jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu. 6. Odbiór odpadów opakowaniowych po odczynnikach będzie realizowany z miejsca użytkowania analizatorów po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających określonych w art. 67 ust. 1, pkt. 7 ustawy Pzp do 20% zamówienia podstawowego w związku z wyczerpaniem poszczególnych odczynników w czasie obowiązywania umowy na dzierżawę analizatora.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zlożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ, złożyć wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu umowy, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: dla Pakietu nr 1 - 10 000,00 zł; dla Pakietu nr 2 - 30 000,00 zł; dla Pakietu nr 3 - 50 000,00 zł; dla Pakietu nr 4 - 150 000,00 zł; dla Pakietu nr 5 - 40 000,00 zł; dla Pakietu nr 6 - 20 000,00 zł; dla Pakietu nr 7 - 10 000,00 zł; dla Pakietu nr 8 - 5 000,00 zł; dla Pakietu nr 9 - 1 000,00 zł; dla Pakietu nr 10 - 500,00 zł; dla Pakietu nr 11 - 15 000,00 zł;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy złożyć: Pakiet 1 - Deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC-CE, (czytnik i paski) - Karta bezpieczeństwa produktu (paski) - Instrukcje metodyczne dla testów paskowych w j. polskim dołączone do każdego opakowania (dołączyć do oferty), zawierające informacje: -rodzaj, zbiórka i przechowywaniu próbek moczu - opis wykonania manualnej analizy w próbce moczu - zasadę oznaczania każdego parametru w teście paskowym - źródła niepewności w analizie oznaczanych parametrów - wykaz składników interferujących w metodę oznaczania każdego parametru - dane o czułości i swoistości analitycznej zakres wartości prawidłowych referencyjnych wraz z interpretacją wyników badań Pakiet 2 Wymagane dokumenty dla analizatora - certyfikat świadectwo dopuszczenia do użytkowania - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC - CE Wymagane dokumenty dla zestawów odczynnikowych - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC-CE - instrukcje metodyczne opracowane przez producenta zwierające: -opis badanego parametru i zasadę jego oznaczania - rodzaj, zbiórkę i przechowywanie próbek do badań - procedurę wykonania oznaczenia badanych parametrów - pełną charakterystykę metody: swoistość i czułość analityczna, liniowość, źródła niepewności przed - i analitycznej; ograniczenia metody; zakresy wartości referencyjnych terapeutycznych - interpretacja wyników badań. Pakiet 3 - Certyfikat świadectwo dopuszczenia analizatora do użytkowania - Deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC - CE - Instrukcje opisujące zestawy odczynnikowe i materiały kontrolne lub i zebrane w postaci tzw. przewodnika metodycznego (dołączyć do oferty w formie papierowej min. jedną) - Przykładowy wydruk z wyniku badania morfologii krwi z rozdziałem 5-DIFF - Przykładowy wydruk z kontroli jakości (np. krzywe Levey Jenningsa) Pakiet 4 Wymagane dokumenty dla zestawów odczynnikowych, kalibratorów i mater. kontrolnych dołączone do oferty: - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC-CE - szczegółowe instrukcje metodyczne, umieszczone w każdym opakowaniu lub i zebrane w postaci tzw. przewodnika metodycznego (książka lub pojedyncze inserty) w całości tłumaczone na j. polski zawierające informacje: - opis badanego parametru i metodę jego oznaczania - opis postępowania z próbką: pobranie, przygotowanie do badań, stabilność analitu i warunki przechowywania próbki - pełna charakterystyka metody oznaczania, opis kalibratorów i mater. kontrolnych - źródła niepewności przedanalitycznej i analitycznej oznaczanych parametrów, zakres wartości prawidłowych referencyjnych - kontrola jakości i interpretacja wyników badań Wykonawca dołączy do oferty przykładowy kompletny zestaw wszystkich instrukcji metodycznych w j. polskim dotyczący jednego parametru: fT3 Pakiet 5 Wymagane dokumenty dla analizatora: - certyfikat świadectwo dopuszczenia analizatora do użytkowania - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC - CE Wymagane dokumenty dla odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych w j. polskim: - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC-CE - instrukcje metodyczne umieszczone w każdym opakowaniu lub/i zebrane w postaci tzw. przewodnika metodycznego - instrukcje metodyczne w całości tłumaczone na j. polski zawierające: - opis badanego parametru i metodę jego oznaczania - opis postępowania z próbką: pobranie, przygotowanie do badań, stabilność analitu i warunki przechowywania próbki - pełna charakterystyka metody oznaczania - źródła niepewności przedanalitycznej i analitycznej oznacz. parametrów zakres wartości prawidłowych/referencyjnych - interpretację wyników badań Wykonawca dołączy do oferty przykładowy kompletny zestaw instrukcji metodycznej w j. polskim (i w j. angielskim jeżeli opis metodyczny jest tłumaczony z j. producenta zestawu) dotyczącej jednego oznaczenia: PT INR. Pakiet 6 Wymagane dokumenty dla analizatora i odczynników (dołączyć do oferty) - Certyfikat świadectwo dopuszczenia analizatora do użytkowania - Deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC - CE Pakiet 7 Wymagane dokumenty dla analizatorów: - deklaracja zgodności produktu z dyrektywą 98/79/EC - CE Pakiet 8 świadectwo akceptacji wydane przez IHiT w Warszawie świadectwo kontroli jakości dla nowej serii oświadczenie o niezmienności producenta w/w produktów przez okres trwania umowy Pakiet 9 świadectwo akceptacji wydane przez IHiT w Warszawie oświadczenie o niezmienności producenta w/w produktów przez okres trwania umowy Pakiet 10 świadectwo akceptacji wydane przez IHiT w Warszawie oświadczenie o niezmienności producenta w/w produktów przez okres trwania umowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E] 4. Wzór oświadczeń - część [F]

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania lub liczba sztuk w opakowaniu - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy - w przypaku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa pasków testowych do badania moczu i materiałów kontrolnych oraz dzierżawa systemu analitycznego do badania moczu: czytnika do paskowej analizy skriningowej wraz z oprogramowaniem komputerowym do konsolidacji wyników badań testami paskowymi i badań mikroskopowych;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania D-Dimerów i Prokalcytoniny oraz dzierżawa analizatora do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania morfologii krwi oraz dzierżawa dwóch analizatorów do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów immunochemicznych oraz dzierżawa analizatora do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów koagulologicznych oraz dzierżawa analizatora do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania glukozy w krwi kapilarnej oraz dzierżawa analizatora do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Dostawa odczynników i materiałów diagnostycznych do oznaczania parametrów krytycznych oraz dzierżawa dwóch analizatorów do tych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Dostawa odczynników monoklonalnych do serologii grup krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.65.00-0, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Dostawa krwinek wzorcowych do serologii grup krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0, 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Dostawa odczynników pomocniczych oraz książek dla potrzeb Pracowni Serologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Dostawa materiałów do wykonywania badań w pracowni anatomopatologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.