eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Remont ulic Skłodowskiej, Powstańców Śląskich w Czeladzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Czeladź: Remont ulic Skłodowskiej, Powstańców Śląskich w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 80135 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulic Skłodowskiej, Powstańców Śląskich w Czeladzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ulic Skłodowskiej, Powstańców Śląskich w Czeladzi CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1) Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do siwz. 2) W ramach zamówienia oferent zobowiązany jest do wykonania następujących robót: - rozebranie starego i ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm ławie betonowej 1015,00m - rozebranie starych i ułożenie nowych obrzeży betonowych 20 x 6 cm 81,00m - rozebranie nawierzchni parkingu z płyt ażurowych na parkingu 85,00 m2 - wykonanie chodników z kostki betonowej 260 m2 - wykonanie koryta 201,0 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej grub.20cm, warstwa dolna 201,00 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej grub. 8 cm, warstwa górna 201,00 m2 - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 7cm - 3177,00 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa wiążąca gr. 6 cm 3463,00 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowych- warstwa ścieralna gr. 5cm 1512,0 m2 -rozebranie i wykonanie chodników z kostki betonowej szarej grub. 8 cm 260,00 m2 Materiał z rozbiórki nadający się do ponownego wbudowania ma zostać zabezpieczony a następnie dostarczony na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Po wykonanych pracach Wykonawca zobowiązany będzie doprowadzić teren do stanu pierwotnego. 4) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć podczas odbioru końcowego certyfikaty lub aprobaty techniczne dla materiałów używanych przy realizowanych robotach, wyników badań oraz dokumentacji powykonawczej. 5) Miejsce realizacji zamówienia: Czeladź, ul. Skłodowskiej i ul. Powstańców Śląskich. 6) Każdy z wykonawców ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 6 130, 00 zł /słownie: sześć tysięcy sto trzydzieści złotych /. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zakładu: Nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca sam wybiera formę wadium. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach, poręczeniach, oryginały należy zdeponować w Wydziale Finansowym Zakładu w godzinach od 8OO do 14OO a kopie z potwierdzeniem wniesienia dołączyć do oferty. Gwarancje winny być ważne na cały okres związania ofertą. Wniesienia wadium dokonać należy najpóźniej do dnia 29 kwietnia 2009 r. do godziny 11OO, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajdować się będzie na rachunku bankowym Zakładu. ZWROT WADIUM Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą zgodnie z pkt 9 Specyfikacji. b) zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. c) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d) na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o jakim mowa powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego okaże się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia w szczególności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania - realizowane w terenie i polegały na przebudowie dróg odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000,- zł. każde; 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności a) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie w specjalności drogowej. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 400.000,- zł. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, ze Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - (wzór załącznik nr 4 ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym należy wykazać, że co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 400.000zł każde realizowane były w terenie i polegały na przebudowie dróg (wzór załącznika nr5). Za roboty odpowiadające uznaje się w szczególności wykonanie: a) min. 3400 m2 nawierzchni asfaltobetonowych na drogach lub robotach renowacyjnych asfaltobetonowych. 5. Wykaz osób po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadające wymagane uprawnienia - wg wzoru jak w załączniku nr 6. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez w/w osoby oraz potwierdzające ich przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 400.000,- zł. Uwagi: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokument, o którym mowa w pkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 3 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy bądź którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Czeladź, ul. E. Orzeszkowej 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź, ul. E. Orzeszkowej 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.