eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Knurów: Dostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2013 r
Numer ogłoszenia: 80118 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40568 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akcesoriów, podzespołów komputerowych, materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy - Wykaz zamawianego asortymentu komputerowego. 3. Wykonawca zapewni odbiór od Zamawiającego zużytych tonerów, tuszy i taśm z drukarek. W tym celu wykonawca zobowiązany - jest w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy - przedłożyć kserokopię stosownego zezwolenia na zbieranie odpadów, wydanego zgodnie z ustawą o odpadach lub kserokopię umowy, zawartej z podmiotem który takie zezwolenie posiada. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko części asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innej ilości asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 6. Zmiana zakresu lub ilości, o których mowa wyżej, nie spowoduje obniżenia całkowitej wartości zamówienia poniżej kwoty brutto 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, w tych pozycjach asortymentu (określonego w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy), które opisał wyłącznie za pomocą wskazania znaków towarowych. Rozwiązania równoważne w n/w pozycjach mogą być zastosowane pod warunkiem, że: 7.1. dopuszczone zostaną przez gwaranta (dotyczy asortymentu określonego w pozycjach I.1, II.1 - 3, III.11, III.20 - 24 - atramenty i tonery do drukarek będących na gwarancji), 7.2. dopuszczone zostaną przez serwis MSWiA (dotyczy asortymentu określonego w pozycjach III.5 i III.30 - tonery do drukarek), 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 9. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne: 9.1. są oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi (pochodzącymi od producenta urządzenia, do którego służą) - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości, 9.2. albo równoważnymi materiały eksploatacyjnymi, tj. kompatybilnymi z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność atramentu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości; 9.3. będą opakowane w fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku), umożliwiające ich identyfikację (np. ilość, rodzaj, numer katalogowy), bez konieczności naruszania opakowania; 10. W przypadku zaoferowania atramentów lub tonerów innych niż oryginalne, bądź zalecane przez producenta urządzenia Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i zobowiązany będzie do pokrycia kosztów ekspertyzy, naprawy sprzętu, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, lub dłuższej - jeżeli wynika to z gwarancji producenta dostarczonego asortymentu. 12. Pozostałe CPV dot. zamówienia: 30237460-1, 31154000-0, 30237240-3, 30233300-4, 31422000-0, 30237220-7, 30237200-1, 30237000-9, 32342412-3, 32342100-3, 30237280-5, 30237250-6, 30237252-0, 30234300-1, 30234400-2, 30199230-1, 30237430-2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.82.40.00 - Serwery drukarek 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.71.00 - Części komputerów 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.57.20.00 - Kabel komunikacyjny 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sklep Internetowy Polska Marcin Rusin, ul. Graniczna 2, 44-195 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83285,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78472,92

  • Oferta z najniższą ceną: 78472,92 / Oferta z najwyższą ceną: 118071,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.