eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Płońsk: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk.
Numer ogłoszenia: 80019 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88662 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie istniejącego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Dalanówku gm. Płońsk. W zakres robót wchodzi: - Kształtowanie terenu, - Wykonanie izolacji mineralnej, - Wykonanie izolacji sztucznej, - Budowa grobli rozgraniczającej podkwatery nr 3A i 3B, - Budowa części instalacji odcieków, - Budowa dwóch przepompowni odcieków, - Budowa kanalizacji tłocznej odcieków, - Budowa garażu dla kompaktora, - Budowa sieci i instalacji elektrycznej, - Budowa oświetlenia terenu, - Wykonanie wewnętrznych rowów opaskowych, - Wykonanie instalacji alarmowej. Uwaga: Poniższy zakres robót, przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, ale nie stanowi on przedmiotu zamówienia. Zamawiający we własnym zakresie wykona następujące roboty: - Budowę kanalizacji zbiorczej odcieków(studnie w ilości 12 szt. wraz z rurociągami DN/OD315 SN 8 PVC pomiędzy nimi i włączeniem ich do przepompowni), -Budowę zbiornika odcieków i studnię ssawną przy tym zbiorniku, - Budowę drogi dojazdowej do zbiornika odcieków, - Plac manewrowy przy zbiorniku odcieków, - Budowę drogi dojazdowej dla samochodów na kwaterę, - Platformę rozładunkową odpadów, - Budowę drogi dojazdowej dla kompaktora, - Zieleń izolacyjną, - Ogrodzenie terenu. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Dokumentacja i przedmiar robót stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby roboty zostały wykonane zgodnie z projektem technicznym z użyciem materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, że jeżeli w projekcie lub innym dokumencie znajduje się opis/zapis określający producenta lub przywołujący nazwę producenta lub nazwą handlową produktu, to może oznaczać jedynie opisowy charakter, a nie wymóg stosowania. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów spełniających opisowe wymagania zawarte w projekcie z zachowaniem pełnej konkurencyjności w zakresie składanych ofert. Na załączniku nr 43 zamawiający przedstawił miejsce, z którego wykonawca może pozyskać glinę w ilości około 7 000 m3. Nie stanowi to jednak warunku do spełnienia przez wykonawcę. W miejscu wskazanym przez zamawiającego glina jest w stanie rodzimym i może być wydobyta poprzez kopanie stawu. W ramach należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji zamówienia z materiałów własnych, b) zorganizowania i rozbiórki zaplecza budowy (w tym również elementów tymczasowych urządzenia placu budowy dla potrzeb Wykonawcy), c) oznakowania i zabezpieczenia terenu przed dostępem osób nieupoważnionych, d) zabezpieczenia elementów zagospodarowania terenu, materiałów, istniejących i realizowanych instalacji i urządzeń przed uszkodzeniem w trakcie robót; e) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do dostawców i podwykonawców, f) pokrycia kosztów wszystkich mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (woda, energia elektryczna), g) pokrycia kosztów nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w poszczególnych branżach, h) pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia, i) zatrudnienia i pokrycia kosztów pracy kierownika budowy na cały okres realizacji umowy, j) opracowania szczegółowego Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, który po uzgodnieniu i akceptacji przez zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy, k) wykonania robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, l) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami i sztuką budowlaną, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie BHP i PPOŻ oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, m) terminowego wykonania robót zgodnie ze szczegółowym Harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji robót, n) wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ciągłości pracy istniejącego składowiska odpadów (czynna kwatera nr 2) z wykorzystaniem wspólnego jednego wjazdu na teren obiektu, o) prowadzenia robót w systemie dwuzmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót z zachowaniem warunków ujętych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, p) przygotowania dokumentacji odbioru robót, - w tym zakresie Wykonawca do protokołu odbioru dołączy: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych wyrobów budowlanych do obrotu na rynku krajowym wynikające z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U 2016.290) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165.), - wszelkie protokoły odbiorów technicznych, protokoły prób, badań i sprawdzeń, - dokumentację techniczno-ruchową (DTR) w języku polskim przepompowni odcieków w ilości wydrukowanych 3 egz. dla każdej przepompowni oddzielnie oraz jeden egzemplarz na nośniku elektronicznym z podaniem parametrów niezbędnych do wykonania dokumentów OT środka trwałego, - dziennik budowy, - protokoły pomiarów oporności izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, instalacji uziemiającej, - protokoły badań izolacji mineralnej i sztucznej przeprowadzonych na oznaczonych na planie zagospodarowania poletkach roboczych, r) przejęcia pełnej odpowiedzialności za szkody i następstwa wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót, s) przejęcia pełnej odpowiedzialności za szkody wynikające ze zniszczenia oraz innych zdarzeń losowych w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, t) powiadomienia na piśmie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eko Wapno-Bis Sp. z o.o., ul. Mieszka I 2/19, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5610318,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3029960,28

  • Oferta z najniższą ceną: 3029960,28 / Oferta z najwyższą ceną: 5830640,61

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.