eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych - remontu wieży i sobot gotyckiego kościoła św. Jadwigi Królowej w Kmiecinie, gm. Nowy Dwór Gdański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Nowy Dwór Gdański: wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych - remontu wieży i sobot gotyckiego kościoła św. Jadwigi Królowej w Kmiecinie, gm. Nowy Dwór Gdański
Numer ogłoszenia: 80011 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Diecezja Elbląska Parafia Rzymsko-Katolicka Św. Jadwigi Królowej , Kmiecin, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 247 10 16, faks 55 247 10 16, 58 620 82 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych - remontu wieży i sobot gotyckiego kościoła św. Jadwigi Królowej w Kmiecinie, gm. Nowy Dwór Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych, polegających na remoncie wieży i sobot gotyckiego kościoła parafialnego św. Jadwigi Królowej w Kmiecinie, gm. Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie. 2. Kościół wpisany został do rejestru zabytków, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 02.12.1959, pod nr 27 (nowy nr 128). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prace konserwatorskie mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie zabytkowej substancji kościoła oraz zahamowanie procesów jego destrukcji, na podstawie programu prac konserwatorskich: a) miejscowa dezynfekcja murów i poszycia preparatami biobójczymi, usunięcie glonów, mchów i porostów, b) wstępne wzmocnienie struktury cegły, c) naprawa metodami konserwatorskimi murów osłonowych podcieni, d) naprawa metodami konserwatorskimi elementów drewnianych konstrukcyjnych wieży i sobot, e) naprawa i konserwacja szalowania ścian wieży, f) wymiana pokrycia wieży oraz naprawa pokrycia daszków sobot szkudłami, 2) roboty budowlane: a) prace rozbiórkowe: - skucie tynków z murów osłonowych podcieni, - rozbiórka poszycia wieży i pokrycia wieży i sobot b) wymiana cokołu sobot z cegieł na cokół z betonu 3) sporządzenie dokumentacji prowadzonych prac konserwatorskich, zgodnie ze standardami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.14 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac konserwatorskich w zakresie konserwacji architektury drewnianej, w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, potwierdzoną wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 takich zamówień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osobą prowadzącą prace konserwatorskie: - posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, to jest: -tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki (lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków), przy czym zakres studiów obejmował konserwację drewna, -przebytą po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków, oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu lub wykonywaniu prac konserwatorskich polegających na konserwacji architektonicznych elementów drewnianych, potwierdzone wykonaniem co najmniej dwóch takich realizacji, b) specjalistą mykologiem budowlanym, posiadającym tytuł rzeczoznawcy budowlanego, zgodnie z art. 15 ust. 1 Prawa budowlanego, c) osobą kierującą robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, to jest: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, kontraktowe i deliktowe, za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) warunków płatności, 3) terminu realizacji zamówienia, 4) zakresu prac w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) technologii, sposobu wykonywania prac, 6) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 6) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a) powierzenia podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, lub nie wskazanej w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji prac, 7) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania prac zamiennych, wynikającej z: a) niezbędnej zmiany technologii wykonania prac stwierdzonej przez inspektora nadzoru lub nadzór konserwatorski, albo autorski, b) zmiany dokumentacji projektowej w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania prac lub ich usprawnienia, 2) wystąpienia konieczności wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, ale nie przewidzianych w przedmiarze prac będącym podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, jeżeli prace te będą niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 3) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 4) zlecenia wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 5) zmiany w programie prac konserwatorskich lub dokumentacji projektowej, wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 6) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu prac, lub w zakresie dokonywania odbiorów, 7) zawieszenia prac przez zamawiającego, 8) przedłużających się uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków 9) rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac), 10) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 11) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu, technologii prac lub innych zaleci lub nakaże Wojewódzki Konserwator Zabytków, 12) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizację prac, 13) w przypadkach określonych we wzorze umowy. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bozp.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl ul. Polska 1, pok. 124, 81-339 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, Budynek Dworca Morskiego, I piętro, od godziny 08.30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.