Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Toruń: Dostawa druków i ksiąg medycznych.
Numer ogłoszenia: 79991 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków i ksiąg medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i ksiąg medycznych: 1. Ankieta,dwustronna, A-4 - 10.000 szt. 2. Dobowa karta bilansu wodnego, dwustronna, A-4 - 10.000 szt. 3. Dokumentacja opieki pielęgniarskiej, dwustronny, A-3 - 40.000 szt. 4. Druk rw ( samokopiujący oryginał + 3 kopie, numerowany) 25kpl/ bloczek, jednostronny,A-5 - 410 Kpl 5. Druk zamówienia posiłku na oddział, jednostronny, A-4 - 5.000 szt. 6. Faktura vat ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronny, A-5 - 10 szt. 7. Formularz przetoczenia krwi lub jej składnika, jednostronny, A-4 - 10.000 szt. 8. Historia choroby pacjenta leczonego w trybie jednodniowym, dwustronna, A-3, 2.000 szt. 9. Historia rozwoju noworodków, dwustronna, A-3 - 2.000 szt. 10. Historia zdrowia choroby poradni, dwustronna, 2 x A-5 - 30.000 szt. 11. Indywidualny plan opieki, dwustronny, A-4 - 60.000 szt. 12. Informacja dla lekarza kierującego / poz ( samokopiujący oryginal + kopia ) bloczek 50kpl, jednostronny, A-5 - 300 Kpl 13. Informacja dla lekarza kierującego / poz ( samokopiujący oryginal + kopia ) bloczek 50kpl, jednostronny, A-4 - 100 Kpl 14. Karta badania cytologicznego, dwustronna, A-5 - 5.000 szt. 15. Karta badania histopatologicznego, dwustronna, A-5 - 7.000 szt. 16. Karta badania laboratoryjnego - poziom troponiny I, jednostronna, A-5 - 30.000 szt. 17. Karta badania laboratoryjnego antygen hbs, jednostronna, A-5 - 30.000 szt. 18. Karta badania laboratoryjnego badanie koagulologiczne, jednostronna, A-6 - 25.000 szt. 19. Karta badania laboratoryjnego badanie moczu analityka ogólna, jednostronna, A-5 - 50.000 szt. 20. Karta badania popłodu, dwustronna, A-4 - 5.000 szt. 21. Karta badania przedmiotowego, dwustronna, A-4 - 35.000 szt. 22. Karta badań laboratoryjnch chemia kliniczna, jednostronna, A-5 - 120.000 szt. 23. Karta badań laboratoryjnych - dobowy profil glikemii, jednostronna, A-5 - 25.000 szt. 24. Karta badań laboratoryjnych - koagulologia, jednostronna, A-5 - 90.000 szt. 25. Karta badań laboratoryjnych - morfologia krwi, jednostronna, A-5 - 75.000 szt. 26. Karta badań laboratoryjnych - uniwersalna, jednostronna, A-5 - 30.000 szt. 27. Karta dokumentacji postępowania przeciwbólowego ( samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronna, A-4 - 8.000 Kpl 28. Karta ginekologiczna, dwustronna, A-3 - 5.000 szt. 29. Karta gorączkowa ogólna, dwustronna, A-4 - 50.000 szt. 30. Karta indywidualnej opieki pielęgniarskiej, dwustronna, A-4 - 80.000 szt. 31. Karta indywidualnej opieki pielęgniarskiej w kontynuacji chemioterapii, dwustronna, A-4 - 5.000 szt. 32. Karta informacyjna leczenia w trybie jednodniowym, jednostronna, A-4 - 2.000 szt. 33. Karta informacyjna pacjenta ( samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronna, A-4 - 70.000 Kpl 34. Karta intensywnej terapii noworodka, dwustronna, A-4 - 5.000 szt. 35. Karta kwalifikacyjna do zabiegu operacyjnego w trybie jednodniowym, dwustronna, A-4 - 2.000 szt. 36. Karta obserwacji cukrzycy / dobowy profil glikemii, dwustronna, A-4 - 2.000 szt. 37. Karta obserwacji i pielęgnacji położnicy po cięciu cesarskim, dwustronna, A-4 - 4.000 szt. 38. Karta obserwacji porodu, jednostronna, A-3 - 1.000 szt. 39. Karta obserwacji stanu zdrowia noworodka, dwustronna, A-4 - 5.000 szt. 40. Karta obserwacji tętna płodu, dwustronna, A-4 - 3.000 szt. 41. Karta obserwacji tętna płodu, dwustronna, A-5 - 5.000 szt. 42. Karta obserwacji wkłuć dożylnych, dwustronna, A-4 - 15.000 szt. 43. Karta położnicza ( < 22hbd), dwustronna, A-4 - 3.000 szt. 44. Karta położnicza powyżej 22 tyg. Ciąży, dwustronna, A-4 - 7.000 szt. 45. Karta rejestracyjna zakażenia szpitalnego ( oddział ), dwustronna, A-4 - 1.000 szt. 46. Karta rejestracyjna zakażenia szpitalnego ( poradnia ), dwustronna, A-4 - 1.000 szt. 47. Karta ścisłej obserwacji pacjenta, dwustronna, A-4 - 12.000 szt. 48. Karta ścisłej obserwacji pacjenta, dwustronna, A-5 - 10.000 szt. 49. Karta udostępnienia dokumentacji medycznej, jednostronna, A-4 - 10.000 szt. 50. Karta zabiegów, jednostronna, A-6 - 1.000 szt. 51. Karta zapobiegania i leczenia odleżyn, jednostronna, A-4 - 5.000 szt. 52. Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego, dwustronna, A-5 - 3.000 szt. 53. Karta zleceń lekarskich, dwustronna, A-4 - 60.000 szt. 54. Karta znieczulenia ( samokopiujący oryginał + kopia ) jednostronna, A-3 - 6.000 Kpl 55. Karta znieczulenia dożylnego ( samokopiujacy oryginał + kopia ), jednostronna, A-4 - 6.000 Kpl 56. Krwotok, jednostronny, A-4 - 5.000 szt. 57. Książka badań laboratoryjnych 100kart., dwustronna, A-4 - 40 szt. 58. Książka oddziałowa oddziału noworodków 100kart., dwustronna, 415mm x 295mm - 10 szt. 59. Książka prób zgodności pracownia serologii transfuzjologicznej 100kart., dwustronna, 300mm x 285mm - 20 szt. 60. Książka przychód-rozchód pracownia serologii transfuzjologicznej 100kart., dwustronna, A-4 - 20 szt. 61. Książka transfuzyjna 50str., dwustronna, A-4 - 20 szt. 62. Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych 120kartek, dwustronna, A-4 - 5 szt. 63. Księga bloku operacyjnego 100kart., dwustronna, A-4 - 100 szt. 64. Kwitariusz przychodowy ( samokopiujący , numerowany ) książka, jednostronny, A-4 - 50 szt. 65. Kwit depozytowy ( samokopiujący oryginał + 2 kopia ), jednostronny, A-5 - 40.000 Kpl 66. Kwit depozytowy wartościowy ( samokopiujący oryginał + 2 kopie ), jednostronny, A-5 - 5.000 Kpl 67. Lekarska karta obserwacji, dwustronna, A-4 - 60.000 szt. 68. Listownik z nadrukiem kolorowym, jednostronny, A-4 - 5.000 szt. 69. Nota księgowa ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronna, A-5 - 5 szt. 70. Nota vat korygująca ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronna, A-5 - 30 szt. 71. Pielęgniarska karta informacyjna / przeniesienie do innego oddziału, dwustronna, A-4 -10.000 szt. 72. Pielęgniarska karta obserwacji noworodka, dwustronna, A-4 - 5.000 szt. 73. Pisemne zgłoszenie urodzenia noworodka (samokopiujący oryginał + kopia )dwustronny, A-4 - 2.000 Kpl 74. Polecenie księgowania ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronny, A-5 -50 szt. 75. Polecenie przelewu / wpłata gotówkowa ( samokopiujący oryginał + 3 kopie )jednostronny, A-6 - 30 szt. 76. Prawa pacjenta, dwustronna, A-5 - 10.000 szt. 77. Protokół operacyjny, jednostronny, A-4 - 30.000 szt. 78. Protokół pielęgniarki operacyjnej, dwustronny, A-4 - 30.000 szt. 79. Przebieg porodu A, dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 80. Rozliczenie posiłków na poszczególne diety na oddział, jednostronny, A-4 - 1.000 szt. 81. Rozliczenie zaliczki bloczek 100kartkowy, jednostronny, A-6 - 15 szt. 82. Skierowanie do poradni specjalistycznej, jednostronny, A-4 - 15.000 szt. 83. Skierowanie do pracowni rtg / usg, jednostronny, A-5 - 80.000 szt. 84. Skierowanie do pracowni tomografii komputerowej wszz, dwustronny, A-4 - 6.000 szt. 85. Skierowanie do szpitala, jednostronny, A-5 - 12.000 szt. 86. Skierowanie do szpitala / informacja dla lekarza kierującego, jednostronny, A-4 - 20.000 szt. 87. Skierowanie na badanie grupy krwi / wynik badania grupy krwi, jednostronny, A-4 - 35.000 szt. 88. Skierowanie na badanie mikrobiologiczne, dwustronny, A-4 -10.000 szt. 89. Skierowanie na badanie mikrobiologiczne / karta rejestracji czynnika alarmowego, jednostronny, A-4 - 30.000 szt. 90. Skierowanie na krew do pilnej transfuzji, jednostronny, A-5 - 2.000 szt. 91. Skierowanie na mammografię, dwustronny, A-5 - 3.000 szt. 92. Skierowanie na wykonanie próby zgodności / wynik próby zgodności, dwustronny, A-5 - 25.000 szt. 93. Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne, dwustronny, A-5 - 3.000 szt. 94. Skorowidz do księgi głównej, dwustronny, 2/3 A-4 - 10 szt. 95. Spis bielizny ( samokopiujący oryginał + kopia ) 50kpl/ bloczek, jednostronny, 2/3 A-4 - 250 Kpl 96. Szczegółowy wykaz dokumentów historii choroby, jednostronny, A-4 - 15.000 szt. 97. Świadoma zgoda na operację, jednostronny, A-5 - 35.000 szt. 98. Świadoma zgoda na operację / zabieg w trybie jednodniowym, jednostronny, A-4 - 2.000 szt. 99. Świadoma zgoda na operacyjne rozwiązanie ciąży metodą cesarskiego cięcia, dwustronny, A-4 - 4.000 szt. 100. Świadoma zgoda na przeprowadzenie diagnostyki zab. ( niezłośliwe zmiany szyjki macicy), dwustronny, A-4 - 2.000 szt. 101. Świadoma zgoda na przeprowadzenie endoskopowego leczenia operacyjnego, dwustronny, A-4 - 5.000 szt. 102. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( nowotwór złośliwy jajnika ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 103. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( nowotwór złośliwy macicy ), dwustronny, A-4 -1.000 szt. 104. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( wycięcie macicy drogą brzuszną ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 105. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. mięśniaków macicy ( laparotomia ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 106. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. nietrzymania moczu ( taśmy tvt, ivs, tot), dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 107. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. zaburzeń statyki narządów płciowych, dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 108. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia operacyjnego, dwustronny, A-4 - 20.000 szt. 109. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia operacyjnego guza ( laparotomia ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 110. Świadoma zgoda na przeprowadzenie wyłyżeczkowania jamy macicy, dwustronny, A-4 - 3.000 szt. 111. Świadoma zgoda na wykonanie zabiegu, jednostronny, A-4 - 7.000 szt. 112. Wkładka do historii choroby, dwustronna, A-4 - 80.000 szt. 113. Wkładka do historii choroby poradni, dwustronna, A-5 - 3.000 szt. 114. Wniosek o urlop wypoczynkowy, jednostronny, A-6 - 10.000 szt. 115. Wniosek o zaliczkę bloczek 100kartkowy, dwustronny, A-6 - 15 szt. 116. Wydano z pracowni serologii (samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronny, A-5 - 5.000 Kpl 117. Wynik badania laboratoryjnego / białko ostrej fazy, jednostronny, A-6 - 5.000 szt. 118. Wynik badania laboratoryjnego / morfologia krwi obwodowej, jednostronny, A-6 - 70.000 szt. 119. Zabiegi pielęgnacyjne, dwustronny, A-3 - 5.000 szt. 120. Zamówienie na składniki krwi dla banku krwi ( samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronny, A-5 - 1.000 Kpl 121. Zamówienie na krew i jej składniki, jednostronny, A-6 - 10.000 szt. 122. Zapotrzebowanie dokonania dostawy/ wykonania usługi, jednostronny , A-4 - 10.000 szt. 123. Zapotrzebowanie na krew i preparatu krwiopochodne, jednostronny, A-5 - 10.000 szt. 124. Zaświadczenie lekarskie, jednostronny, A-5 - 10.000 szt. 125. Zaświadczenie lekarskie, jednostronny, A-6 - 10.000 szt. 126. Zestawienie bielizny przekazanej do prania za okres, jednostronny, A-5 -1.000 szt. 127. Zestawienie bielizny przekazanej do prania za okres, jednostronny, A-4 - 1.000 szt. 128. Zestawienie dzienne oddziału, dwustronny, A-5 - 10.000 szt. 129. Zgoda na transport sanitarny, jednostronny, A-5 - 5.000 szt. 130. Zgoda na zabieg operacyjny, jednostronny, A-4 - 20.000 szt. 131. Zgoda pacjenta na przetoczenie preparatu krwi, jednostronny, A-4 - 10.000 szt. 132. Zgoda pacjenta na wykonanie drenażu opłucnej, dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 133. Zgoda pacjenta na wykonanie punkcji opłucnej, dwustronny, A-4 - 1.000 szt. 134. Książka raportów pielęgniarskich, dwustronna, A-4 - 200 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych min. 2 dostaw druków i ksiąg medycznych o wartości min. 21.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 14.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.