Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Włodawa: Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego we Włodawie
Numer ogłoszenia: 79979 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włodawie , ul. Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 5726810, 5726824, faks 0-82 5726866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego we Włodawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: 1. Buraki czerwone w ilości 3000 kg, kod CPV 03221111-7 2. Cebula w ilości 2100 kg, kod CPV 03221113-1 3. Marchew w ilości 4000 kg, kod CPV 03221112-4 4. Por w ilości 300 kg, kod CPV 03221100-7 5. Kalafior w ilości 900 kg, kod CPV03221420-6 6. Pietruszka w ilości 800 kg, kod CPV 03221100-7 7. Seler w ilości 1100 kg, kod CPV 03221100-7 8. Jabłka w ilości 3000 kg, kod CPV 03222320-2 9 Kapusta biała w ilości 3000 kg, kod CPV 03221410-3 10.Kapusta czerwona w ilości 500 kg, kod CPV 03221410-3 Część II zamówienia: 1. Rzodkiewka, w ilości 500 kg, kod CPV 03221110-0 2. Kapusta pekińska w ilości 400 kg, kod CPV 03221410-3 3. Szczypior w ilości 300 kg, , kod CPV 03221113-1 4. Sałata w ilości 500 kg, kod CPV 03221310-2 5. Papryka świeża w ilości 400 kg, kod CPV03221230-7 6. Pieczarki w ilości 400 kg, kod CPV 03221260-6 7. Pomidor w ilości 1200 kg, kod CPV 03221240-0 8. Czosnek świeży w ilości 20 kg, kod CPV 03221110-0 9 .Ogórek świeży w ilości 1000 kg, kod CPV 03221270-9 Część III zamówienia: 1. Fasola w ilości 300 kg, kod CPV 03212200-2 2. Groch w ilości 200 kg, kod CPV 03212200-2 Część IV zamówienia: 1. Ziemniaki młode w ilości 20000 kg , kod CPV 03212100-1.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1, 03.22.11.11-7, 03.22.11.00-7, 03.22.23.20-2, 03.22.14.10-3, 03.22.11.10-0, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.21.22.00-2, 03.21.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy W i N 19, 22-200 Włodawa - dział kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny we Włodawie, ul. Żołnierzy W i N 19, 22-200 Włodawa - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Buraki czerwone w ilości 3000 kg, kod CPV 03221111-7 2. Cebula w ilości 2100 kg, kod CPV 03221113-1 3. Marchew w ilości 4000 kg, kod CPV 03221112-4 4. Por w ilości 300 kg, kod CPV 03221100-7 5. Kalafior w ilości 900 kg, kod CPV03221420-6 6. Pietruszka w ilości 800 kg, kod CPV 03221100-7 7. Seler w ilości 1100 kg, kod CPV 03221100-7 8. Jabłka w ilości 3000 kg, kod CPV 03222320-2 9 Kapusta biała w ilości 3000 kg, kod CPV 03221410-3 10.Kapusta czerwona w ilości 500 kg, kod CPV 03221410-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1, 03.22.11.11-7, 03.22.11.00-7, 03.22.23.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rzodkiewka, w ilości 500 kg, kod CPV 03221110-0 2. Kapusta pekińska w ilości 400 kg, kod CPV 03221410-3 3. Szczypior w ilości 300 kg, , kod CPV 03221113-1 4. Sałata w ilości 500 kg, kod CPV 03221310-2 5. Papryka świeża w ilości 400 kg, kod CPV 03221230-7 6. Pieczarki w ilości 400 kg, kod CPV 03221260-6 7. Pomidor w ilości 1200 kg, kod CPV 03221240-0 8. Czosnek świeży w ilości 20 kg, kod CPV 03221110-0 9 .Ogórek świeży w ilości 1000 kg, kod CPV 03221270-9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0, 03.22.11.13-1, 03.22.12.30-7, 03.22.12.60-6, 03.22.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasola w ilości 300 kg, kod CPV 03212200-2 2. Groch w ilości 200 kg, kod CPV 03212200-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki młode w ilości 20000 kg , kod CPV 03212100-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej oraz przyłącza kablowego średniego napięcia na terenie ZZO z zaprojektowanym i wybudowaniem automatyki przyłącza do instalacji fotowoltaicznej o mocy0,5MWh
- "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i wymogów".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa warzyw
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.