eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego użytkukaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Poznań: Dostawa sprzetu sterylnego jednorazowego użytku: kaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękawic sterylnych, strzykawek jednorazowych, prowadników hrdrofilnych
Numer ogłoszenia: 79979 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347945 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, faks 061 8779517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu sterylnego jednorazowego użytku: kaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękawic sterylnych, strzykawek jednorazowych, prowadników hrdrofilnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr I: kaniula dożylna obwodowa - 72 000szt. zamknięty system dostępu naczyniowego - 100szt. koreczki do kaniul - 60 000szt. kranik z przedłużaczem - 1 000szt. kranik trójdrożny z mechanizmeme obrotowym - 20 000szt. kaniula dotętnicza - 2 000szt. Zadanie nr II: zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwu-światłowe - 700szt. zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzy-światłowe - 700szt. Zadanie nr III: sterylne rękawice lateksowe chirurgiczne, pudrowane - 95 000 par sterylne rękawice bezlateksowe chirurgiczne - 4 000 par sterylne rękawice chirurgiczne, bezpudrowe, trójwarstwowe - 2 000par sterylne rękawice chirurgiczne, lecznicze z formułą kosmetyczno-leczniczą - 500 par Zadanie nr IV: strzykawka jednorazowa koncetryczne 2ml - 1500szt. strzykawka jednorazowa mimośrodowe 5ml - 1500szt. strzykawka jednorazowa mimośrodowe 10ml - 2000szt. strzykawka jednorazowa koncetryczne 20ml - 3000szt. strzykawka jednorazowa do insuliny - 300szt. strzykawka do pomp infuzyjnych - 20000szt. strzykawka bursztynowa do pomp infuzyjnych - 2000szt. strzykawka Janett 100ml - 8000szt. strzykawka Janett 50/60ml - 8000szt. Zadanie nr V: prowadnik hydrofilny - 250szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4(A-E) do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 512808.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 190120.56
  • Oferta z najniższą ceną: 190120.56 oferta z najwyższą ceną: 190120.56
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Billmed Sp. z o.o., ul. Krypska 24/1, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 81900.00 oferta z najwyższą ceną: 81900.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83724.30
  • Oferta z najniższą ceną: 83724.30 oferta z najwyższą ceną: 83724.30
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr IV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137314,02
  • Oferta z najniższą ceną: 137314,02 oferta z najwyższą ceną: 137314,02
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr V

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medical Diagnostic Systems Sp. z o.o., ul. Poleczki 12, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19750.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19750.00 oferta z najwyższą ceną: 30000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.