eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa, montaż oraz świadczenie usług związanych z dostawą mebli biurowych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej. AC/BZP/245/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Wrocław: Dostawa, montaż oraz świadczenie usług związanych z dostawą mebli biurowych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej. AC/BZP/245/2015
Numer ogłoszenia: 7996 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332574 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz świadczenie usług związanych z dostawą mebli biurowych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej. AC/BZP/245/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż oraz świadczenie usług związanych z dostawą mebli biurowych dla Kwestury Politechniki Wrocławskiej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania technologiczne mebli zostały określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 1.3. Szczegółowe zestawienie wyposażenia meblowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia zostało zawarte w Załączniku Nr 7 do SIWZ pod nazwą - Zestawienie wyposażenia meblowego - Formularz asortymentowo-cenowy. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę oraz przeniesienie na Zamawiającego własności fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń Kwestury Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem; 1.5. Do obowiązków Wykonawcy należy uprzątnięcie opakowań i wywiezienie z obiektu Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ wraz z załącznikami oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami BHP. 1.7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uważa produkty zachowujące bądź przewyższające normy, parametry i standardy, jakimi cechują się artykuły wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 i 7 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na artykuły równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp obowiązany jest wykazać, przy zachowaniu formy pisemnej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 7 do SIWZ zaoferowanego wyposażenia, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie na konkretny wyrób, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta, nr katalogowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. Opis zaoferowanego wyposażenia nie powinien budzić żadnych wątpliwości Zamawiającego. Z opisu winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego wyposażenia. 1.9. Miejsce dostawy: do wskazanych pomieszczeń w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 28 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LeMaSz Joanna Leśniak, Ul. Księdz Grzegorza Augustynika 1a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131437,80

  • Oferta z najniższą ceną: 131437,80 / Oferta z najwyższą ceną: 244226,34

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.