Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kutno: Modernizacja systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 79968 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3557050, fax 024 3557051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkutno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są podzespoły i części komputerowe, preparaty czyszczące oraz oprogramowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.20 - Podkładki pod myszy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.12.40.00 - 32.12.40.00 Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania opisanego w SIWZ zadania, gdy złoży oświadczenie o ich posiadaniu oraz przedstawi dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy złoży oświadczenie o ich posiadaniu. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, gdy złoży takie oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. UWAGA: Brak w ofercie niżej wymienionych dokumentów lub ich wady, których nie można usunąć zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych - skutkuje odrzuceniem oferty. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) należy wskazać ustanowionego przez Wykonawców - pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument ten - pełnomocnictwo - złożony tylko w formie oryginału powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. Pełnomocnictwo musi wskazywać, że dotyczy konkretnego postępowania, tj. na dostawę akcesoriów komputerowych przeznaczonych do modernizacji sieci i stanowisk roboczych w PUP w Kutnie oraz do zawarcia umowy. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 - potwierdzający wolę Wykonawcy do zaakceptowania zawartych w umowie warunków dostawy, płatności i udzielonej gwarancji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Kompatybilność zaproponowanych w ofercie wyrobów w stosunku do stosowanych u zamawiającego rozwiązań technicznych - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupkutno.com.pl [Przetargi]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie; ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11; 99-300 Kutno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie (pok. 213) ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11 99-300 Kutno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt, akcesoria, środki czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt, akcesoria oraz środki czystości wyspecyfikowane w arkuszu ofertowym dla CZĘŚCI PIERWSZEJ zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.70.00-3, 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Kompatybilność zaproponowanych w ofercie wyrobów w stosunku do stosowanych u zamawiającego rozwiązań technicznych - 0,2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie wyspecyfikowane w arkuszu ofertowym CZĘŚCI DRUGIEJ zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.16.00-6, 30.24.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Kompatybilność zaproponowanych wyrobów w stosunku do u zamawiającego rozwiązań technicznych - 0,2
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla SGGW
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





