eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceDostawa wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Gorzyce



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Gorzyce: Dostawa wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Gorzyce
Numer ogłoszenia: 79883 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4511232 w. 351, fax 0-32 4511225 w. 310.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla DPS Gorzyce.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów piekarskich i ciastkarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 oraz art. 24 .2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 oraz art. 24 .2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. - formularz ofertowy (załącznik Nr 1) - aktualny odpis z właściwego rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wydane lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Referencje - minimum 5 podpisany wzór umowy ( załącznik nr 2)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej,ul.Bogumińska 22,sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.